ماجرای عجیب حملات هداد عزیزی به کارلوس کی روش و دو ستاره ملی پوش

ماجرای عجیب حملات هداد عزیزی به کارلوس کی روش و دو ستاره ملی پوش

حملات هداد عزیزی به کارلوس کی روش، دفاع همه جانبه اسکوچیچ و در ادامه حملات تند او به 2 بازیکن مطرح تیم ملی ایران بی پایان است.

خداداد با استفاده از تمام ابزارهای رسانه ای که به صورت خودجوش در اختیار او گذاشته شده، علیه تمام دستاوردهای گذشته فوتبال ایران صحبت می کند و هر آنچه در تیم ملی به دست آورده ایم را به سخره می گیرد.

در جدیدترین گفت و گوی خداداد عزیزی که صرفا برای سر و صدا تهیه شده است، یکی دیگر از سخنان حکیمانه او را می خوانیم که فکر می کنیم برایتان جالب خواهد بود. مطمئن باشید اگر چهار فوتبالیست با علی دایی صحبت کنند، علی دایی با نیمکت نشینی تیم ملی موافقت می کند. چرا علی دایی قبول نمی کند؟ نیمکت تیم ملی را به او بدهیم».

از اینکه چه کسی از خداداد عزیزی برای انتخاب سرمربی بعدی تیم ملی خواسته است بگذریم اما ظاهرا ما و شما نمی توانیم چنین پیشنهادی به علی دایی بدهیم. شما وکیل آقای عزیزی هستید! برو محل کار دایی و از او بخواه که سرمربی تیم ملی شود. آیا می بینید که دایی چنین پیشنهاد جنجالی را بپذیرد؟

شما باید به هوش خود ایمان داشته باشید. شما سال ها همبازی دایی هستید و با خلق و خوی او بیشتر آشنا هستید. لطفا به دایی بگویید در چنین شرایطی مسئولیت سنگین سرمربی تیم ملی را بر عهده بگیرد. ببینید آیا او حرف شما را می پذیرد؟

چرا خداداد عزیزی به علی دایی پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی را نداد؟/ لطفا به محل کار دایی بروید; ببینید او چه فکری می کند؟

نکته پایانی این است که در پایان مصاحبه خداداد عزیزی را می خوانیم. در همه جای دنیا روسای فدراسیون فوتبال فوتبالیست هستند و برای ما نیستند. حالا یک فوتبالیست از کل هیئت فوتبال اتحادیه فوتبال انگلیس به جز میرشاد مجدی به من معرفی کنید.

جناب آقای. شما کسی بودید که در بوندسلیگا بازی کردید. بنابراین باید فوتبال آلمان را بهتر از خیلی ها بشناسید. آیا رئیس اتحادیه فوتبال آلمان را می شناسید؟

برند نوئندورف رئیس فدراسیون این کشور است. او در سطح بسیار پایینی فوتبال بازی می کند و رکوردهای زیادی ندارد. وی فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی و جامعه شناسی است. او یک روزنامه نگار بود و سابقه روشنی در رویترز و آسوشیتدپرس دارد، اما این فردی است که رئیس اتحادیه فوتبال آلمان است.

شما هم درست می گویید؛ بسیاری از چهره های مطرح فوتبال جهان به ریاست فدراسیون رسیده اند. از جمله داور شوکار و ساموئل اتوئو، اما این موضوع در هیچ کجای دنیا کشف نیست.

دیدگاهتان را بنویسید