کنایه سنگین مایل کهنه به هداد عزیزی

کنایه سنگین مایل کهنه به هداد عزیزی

محمد مایلی کهن مصاحبه کوتاهی درباره قرعه کشی تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 و دیگر موضوعات فوتبال ایران انجام داده است که در ادامه می خوانید:

* در مجموع در گروه مناسبی قرار داشتیم. البته همه گروه ها شبیه هم هستند. اگر بخواهیم از این گروه صعود کنیم بستگی به شرایط تیممان دارد و باید با برنامه ریزی درست این هدف را دنبال کنیم.

* نسل زمان من از کوچه و خیابان به فوتبال آمدند. تیم ملی در بدترین شرایط ممکن تمرین کرد و بعد از آن لژیونر نداشتیم. یک سری از جوانان 18 ساله که همگی مربیان درجه یک شده اند. آن زمان مهدوی کیا، نکیسا یا هداد عزیزی را هیچکس نمی شناخت و همه تازه فوتبالیست شده بودند.

در مورد اتفاقاتی که برای ورود خانم ها به مشهد افتاد باید بگویم که اگر مجبور نبودند بیایند باید از ابتدا می گفتند و اگر حضور داشتند باید از آنها محافظت و احترام می شد.

* عذرخواهی چیزی را حل نمی کند. باید سوالات فوتبالی را از مسئولان فوتبال بپرسید. فوتبال کلان را حل کنید.

* خدا پدر پیر را بیامرزد دوستان 30، 40 سال است که در فوتبال هستند، مثل رئیس بورس مرکزی فوتبال یا همان شیرازی در هیئت فوتبال تهران؛ 30 یا 40 سال است که در فوتبال حضور دارند. یک تمدید پزشکی اضافه کنید و آنها سال ها در فوتبال بوده اند. اگر مهدوی کیا همین الان بخواهد رئیس فدراسیون فوتبال شود همه انتقاد می کنند.

* شک نکنید دایی یکی از بهترین بازیکنان آسیاست و حضور در چنین مراسمی برای یک ایرانی باعث خوشحالی است. امیدوارم این قیمت در کشور ما داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید