حمله مهدی پاشازاده به فرهاد مجیدی

حمله مهدی پاشازاده به فرهاد مجیدی

صحبت های مهدی پاشازاده در مورد وضعیت مربیگری استقلال و امید ایران که در ادامه می خوانید:

* تصمیم گیری برای انتخاب سرمربی استقلال سخت است و نمی توان گفت در صورت انتخاب چنین گزینه ای موفق نمی شود. در صورت فراهم شدن آرامش و حمایت لازم می توان به هر گزینه ای اعم از داخلی و خارجی دست یافت. اگر چارچوب مدیریت و نگهداری هواداران درست باشد، مانند فصل گذشته، هر گزینه (داخلی و بیرونی) موفق خواهد شد.

* موافقم، چه گزینه داخلی یا خارجی. اگر گزینه خارجی واقعا خوب باشد و یک نفر کنارش باشد که تیم را جمع کند، موفق می شود. همه چیز به بودجه باشگاه و میزان قدرت و تجهیزات آن بستگی دارد.

* به نظر من استراماچونی گزینه خوبی نیست. چون کسی که ندارد، ندارد. ایتالیایی ها در کسب این نوع پول خوب هستند. شاید او بتواند پولش را در قرارداد بگیرد اما اینکه بگویم هواداران استقلال در دلم هستند و خواسته های هر دو فصل را می خواهند، فکر بازگشت او چندان منطقی نیست.

* بی تجربه تر از فرهاد مجیدی نداشتیم که با استقلال موفق شد. بنابراین دیگران از جمله جواد نکونام به شرطی می توانند موفق باشند که زمینه را فراهم کنند. اگر بستر ارائه شده در فصل گذشته برای گزینه داخلی یا خارجی برای فصل آینده آماده نباشد، از بین می رود.

* نظری درباره جدایی فرهاد مجیدی ندارم. شخصیت فرهاد هم همینطور بود. تصمیمش را گرفت و رفت.

* در مورد نتایج تیم امید ایران هم باید بگویم که مشخص بود چنین اتفاقی می افتد. وقتی انتخاب اشتباهی انجام شود، نسلی را می کشیم. وضعیت تیم جوانان مثل تیم امید است. کسانی که سرمربی تیم امید را انتخاب کردند، انتخاب درستی نداشتند. مهدی (مهدوی کیا) دوست من و پسر خوب و باهوشی است و می تواند موفق باشد اما وقتی سرمربی تیمی در رده باشگاهی نباشد یعنی تجربه ندارد.

* تجربه در مربیگری بسیار مهم است. ما بازیکنان بزرگ زیادی داشتیم که بعد از پایان دوران فوتبالشان مربی تیم ملی شدند، از پلاتینی گرفته تا مارادونا که ناموفق بودند. شاید استثنا داشته باشیم اما حالا به وضعیت تیم امید نگاه کنید. مدام در حال شمارش سال هایی هستم که به المپیک نرفتیم. کسانی که در کمیته فنی فدراسیون فوتبال می نشینند ارتباط دارند و وقتی با هم تماس بگیرند انتخابشان وصل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید