اظهارات عجیب یک لژیونر درباره مهدی طارمی

اظهارات عجیب یک لژیونر درباره مهدی طارمی

پیام نیازمند در جدیدترین مصاحبه خود روی یکی از شبکه های تلویزیونی پرتغال نشسته و درباره علاقه مردم ایران به فوتبال، وضعیت پورتیموننسه، درخشش بازی مقابل فامالیکا و تاثیر عملکرد طارمی بر بازیکنان ایرانی صحبت کرده است.

نیاسمند گفت: از ایران آمدم و یکی از دروازه بانان تیم ملی ایران بودم. پائولو سرجیو من را به خاطر حضورش در ایران می‌شناخت، چون عملکرد بسیار خوبی در ایران داشتم.

وی ادامه داد: ایران نزدیک به 80 میلیون نفر جمعیت دارد، ما کشور پرجمعیتی داریم و خیلی ها، بیش از 70 درصد مردم، فوتبال می بینند و اخبار، بازیکنان و همه چیز را تماشا می کنند.

نیاسمند در بازی جام حذفی پرتغال مقابل فامالیکائو عملکرد خوبی داشت و با مهار پنالتی های حریف باعث شد تیمش به مرحله بعد صعود کند.

دروازه بان پورتیموننسه افزود: بسیار هیجان زده و خوشحالم که توانستم در این دیدار عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارم و تیتر یک رسانه های ایران شوم. یادم نیست در ایران چنین مجازات هایی داشتم یا نه. در اجرای پنالتی ها مشکلات متعددی وجود دارد که من شروع کردم به نحوه اجرای پنالتی توسط دروازه بان ها و این فیلم ها خیلی به من کمک کرد. البته باید خوش شانس هم باشید که از این طریق می توانید پنالتی ها را کنترل کنید.

وی ادامه داد: بعد از این بازی من را «قهرمان ایرانی» خطاب کردند و روی جلد روزنامه ها رفتم. دوست دارم با نشان دادن توانایی ها و شخصیتم درب ایرانی ها را بازی کنم و دوست دارم این اتفاق بیفتد.

نیاسمند گفت: زمانی که طارمی فوتبال را در جنوب ایران شروع کرد، هیچکس باور نمی کرد که او بتواند به اروپا برسد و اینطور بدرخشد. عملکرد طارمی باعث شد بازیکنان ایرانی بیشتر به خود ایمان داشته باشند و بتوانند روزهای درخشان پیش رو را درک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید