پاسخ عجیب سرمربی پورتو درباره مهدی طارمی

پاسخ عجیب سرمربی پورتو درباره مهدی طارمی

تیم فوتبال پورتو در حالی در لیگ پرتغال به مصاف ژیل ویسنته می رود که مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو در 4 بازی اخیر این تیم موفق به گلزنی نشده است.

خشکسالی گلزنی طارمی که او در 10 بازی اخیر تنها دو بار از پس آن برآمده، نگرانی ها و سوالاتی را در بین هواداران پورتو ایجاد کرده است. ضمن اینکه این مهاجم در دیدار مقابل اینترمیلان ایتالیا در لیگ قهرمانان اروپا دو موقعیت خوب گلزنی را از دست داد.

با این حال «سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو در نشست خبری امروز به شدت از طارمی حمایت کرد و به شدت از عملکرد مهاجم ایرانی خود در این تیم پرتغالی دفاع کرد. کونسسائو همچنین اطمینان داد که مشکل گلزنی طارمی حل خواهد شد.

یکی از خبرنگاران از سرمربی پورتو پرسید: طارمی کمی با گل فاصله دارد. میشه توضیحی پیدا کنی؟ آیا غیبت اوانیلسون می تواند دلیل آن باشد؟”

کونسیکائو پاسخ داد: آنها طبق آمار انجام می دهند، اما ربطی به آن ندارد. من بازی طارمی در میلان (مقابل اینتر) را تماشا می کنم، او بازی بسیار خوبی انجام داد.

وی تاکید کرد: البته اگر یکی از موقعیت هایش را به ثمر می رساند، این می شد (شرایط بسیار خوبی بود)، اما اگر طارمی در آن موقعیت نبود و کاری انجام نمی داد، نگران بودم. گلها خواهند آمد

سرمربی پورتو سپس با یادآوری کارهای بزرگی که طارمی در این تیم انجام داده است، گفت: طارمی آنقدر به تیم داده که نگاه به ماه های گذشته کافی نیست. او یک حرفه ای بزرگ است، بازیکن بزرگی که قبلاً چیزهای زیادی به پورتو اضافه کرده است و به این کار ادامه خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید