سرمربی پورتو پشت مهدی طارمی ایستاد

سرمربی پورتو پشت مهدی طارمی ایستاد

حدود یک هفته پیش، اسپورتینگ لیسبون با انتشار مقاله ای تند از تیتو فونتس، مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو و داور بازی این تیم مقابل گیمار را مورد انتقاد قرار داد.

در این مقاله آمده است: پورتو از مهدی طارمی به عنوان بهترین هنرمند، یک جادوگر واقعی مانند مار، یک بازیکن ایرانی که همیشه آماده اجرای سیرک روی زمین است، تقدیر می کند.

این مطلب جنجال زیادی به پا کرد که طارمی در بازی بعدی پورتو مقابل پورتیموننسه پاسخ داد و سه گل به ثمر رساند. طارمی با نمایش هیس جلوی دوربین و دعوت به سکوت ورزشکاران را به سخره گرفت.

اما این پایان کار نبود و پینتو داکوستا رئیس پورتو نیز از مهاجم ایرانی خود دفاع کرد.

به گزارش روزنامه اوجوگو، پینتو در حاشیه یک شام چهلمین سالگرد در پورتو گفت: این مرد که حتی شبیه یک وکیل بود، یک نژادپرست بود، اما من فقط او را سرزنش نمی کنم. متأسفانه نژادپرستان زیاد هستند. من کسانی را که نژادپرستی و نژادپرستان را سانسور می کنند مقصر می دانم.

وی ادامه داد: از این موضوع اطلاعی ندارم، شاید به دلیل اینکه او (فونتس) رهبر گروه استرومپ است وانمود کردند که هیچ اتفاقی نیفتاده و به او خیانت کردند. ناراحت کننده است که یک وکیل این گونه رفتار می کند و این حرف ها را می زند و این نشان دهنده روحیه و ذهنیت برخی افراد است.

رئیس باشگاه پورتو افزود: اما طارمی خوب کار کرد. فونت ها طارمی را افسونگر مار نامیدند. شاید او یک جادوگر مارمولک است. طارمی همه حیوانات عاشق فوتبال را مجذوب خود می کند زیرا بازیکن بزرگی است.

دیدگاهتان را بنویسید