سرمربی پورتو از مهدی طارمی تمجید کرد

سرمربی پورتو از مهدی طارمی تمجید کرد

پورتو شب گذشته با حضور مهدی طارمی در دقیقه 87 در خانه بنفیکا یک بر صفر پیروز شد و یک هفته مانده به پایان این فصل در لیگ برتر پرتغال جشن قهرمانی می گیرد.

سرجیو کونسیچه، سرمربی پورتو پس از پیروزی تیمش گفت: “این یک بازی عادی و رقابتی بدون شانس گلزنی در پایان فصل بود، اگرچه ما در ابتدای نیمه اول فرصت گلزنی داشتیم.” پورتو مستحق برد بود. در مورد قهرمانی تیمم هم باید بگویم که امروز به آن نرسیدیم چون بهترین تیم این فصل لیگ برتر پرتغال بودیم. قهرمانی پورتو عدالت بود. بازیکنان پورتو عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشتند. ما یک گروه موسیقی افسانه ای و یک اتاق رختکن داریم. به بازیکنان و همه اعضای باشگاه و هوادارانی که خستگی ناپذیر بودند تبریک می گویم. حالا بیایید جشن بگیریم و به مسابقات بعدی فکر کنیم.

وی افزود: با تغییرات بازی بنفیکا هماهنگ شدیم و شایسته زدن گل بعدی بودیم. ما می دانستیم که چگونه این بازی را درک کنیم. می دانستیم په په، گالنو و طارمی بازیکنان قدرتمندی در دفاع و حمله هستند.

سرمربی پورتو ادامه داد: هیجان بیشتری نسبت به نیمکت نشینی در طول بازی دارم. با این حال، از عملکرد سخت کوش بازیکنان و هواداران بسیار خوشحالم. حمایتشون عالیه ما همچنان دلتنگ جام پرتغال هستیم و آن را هم می خواهیم.

دیدگاهتان را بنویسید