مهدی طارمی از پورتو خداحافظی کرد؟

مهدی طارمی از پورتو خداحافظی کرد؟

آخرین پیشنهادی که مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران دریافت کرده از سویا است اما این بازیکن بوچهری هنوز برای تیم جدیدش تصمیم نگرفته است.

نکته جالب اینجاست که مهدی طارمی هم دستش را نگه داشته تا ببیند کونسیکائو برای فصل آینده چه تصمیمی خواهد گرفت و به احتمال زیاد به تیمی می رود که سرمربی فعلی اش می رود. رابطه سرمربی و بازیکن خوب است و این می تواند برای مهدی طارمی در سال های پایانی بازیگری حاشیه امنی ایجاد کند. کونچیسائو هر جا می رود سعی می کند مهدی طارمی را با خود همراه کند. مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان برای جلب نظر این سرمربی تلاش زیادی کرد و حالا می خواهد از این امتیاز استفاده کند. همانطور که مهدی طارمی دوست دارد در تیم کونسیسائو بازی کند، این مربی نیز علاقه دارد مهدی طارمی در تیمش بازی کند.

مهدی طارمی چندی پیش درخواست پورتو برای تمدید قراردادش را رد کرد و این یعنی پورتو در پایان فصل او را به تیم جدیدی می فروشد تا به عنوان بازیکن آزاد اردوی این تیم را ترک نکند!

همچنین اخباری مبنی بر علاقه بایرن مونیخ به مهدی طارمی شنیده می شود و باید منتظر ماند و دید مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در ماه های آینده چه تصمیمی درباره آینده خود خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید