پاسخ عجیب سرمربی پورتو در خصوص تغییر طارمی

پاسخ عجیب سرمربی پورتو در خصوص تغییر طارمی

مهدی طارمی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو هفته گذشته در دیدار مقابل اسپورتینگ لیسبون مصدوم شد و از آن زمان تاکنون با این تیم تمرین نکرده است. پورتو فردا شب در هفته چهارم لیگ پرتغال به مصاف ریو آوه می رود، طارمی تا دیروز زیر نظر کادر پزشکی پورتو بود.

با این حال، سرجیو کونسسائو سرمربی پورتو مطمئن است که طارمی می تواند از نظر فیزیکی در دسترس باشد.

کونسیکائو در نشست خبری پیش از بازی مقابل ریو آوه گفت: متاسفانه نمی توانیم روی مارکو گروجیچ که مصدوم است حساب کنیم. وضعیت طارمی مشکوک است. این هفته برای او سخت بود و فردا (یکشنبه) چون صبح تمرین داریم، وضعیت او را خواهیم دید اما مطمئن هستم که می تواند از نظر بدنی آماده باشد. بعد بسته به تعریفی که برای بازی می کنم، حضور یا عدم حضورش در ترکیب مشخص می شود.

سرمربی پورتو در پاسخ به این سوال که تیمش بدون طارمی این حلقه کلیدی خط حمله چگونه بازی خواهد کرد؟ وی افزود: زمانی که طارمی در بازی گذشته تعویض شد، بازیکنی که جایگزین او شد [گالنو] وارد زمین شد، جواب خیلی خوبی داد. در واقع، بسیاری از مردم او را به عنوان یک مرد بازی فکر می کردند. بنابراین عادت کرده ایم که با یازده بازیکن با کیفیت شروع کنیم و چند بازیکن دیگر روی نیمکت داشته باشیم که می توانند به ما کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید