اقدام عجیب مهدی طارمی و اظهارات باورنکردنی!

اقدام عجیب مهدی طارمی و اظهارات باورنکردنی!

ماجرای مهدی طارمی به شدت روی اردوی تیم ملی تاثیر گذاشت. پس از طعنه کوتاهی به دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی در توییتر، سرمربی کرواسی او را به دو تیم ملی مقابل لبنان و سوریه دعوت نکرد تا به شایعات در این زمینه دامن بزند.

دعوت نشدن مهدی طارمی به تیم ملی در حالی صورت گرفت که عده ای کار دراگان اسکوچیچ را درست و عده ای به دلیل پیش پا افتاده بودن نقطه اختلاف، اشتباه می دانند. البته تلاش هایی برای رفع سوء تفاهم صورت گرفت اما بی نتیجه بود.

یکی از این تلاش ها تماس های اسکوچیچ با مهدی طارمی بود. سرمربی تیم ملی چندین بار با مهدی طارمی تماس گرفت تا این سوءتفاهم را توضیح دهد اما مهاجم پورتو به تماس های سرمربی تیم ملی ایران بی توجهی کرد. دراگان اسکوچیچ سپس از کریم باقری، اسطوره فوتبال پرسپولیس و دستیارش در تیم ملی خواست تا با مهدی طارمی تماس بگیرد و شرایط را توضیح دهد. نکته مهم اما این است که مهدی طارمی نیز تماس کریم باقری را بی پاسخ گذاشته است.

در یکی دو روز گذشته اختلافاتی وجود داشت. ابتدا گفته شد مهدی طارمی گفتگوی وحید هاشمیان و کریم باقری را بی پاسخ گذاشته و سپس گفته شد که این دو اصلا با مهدی طارمی تماسی نداشته اند. حالا اما کریم باقری می گوید با مهدی طارمی تماس گرفت و او جواب نداد. کریم باقری در این باره می گوید: مهدی طارمی یکی از بهترین بازیکنان ما است و شرایط خوبی دارد و بازی های موثری برای پورتو انجام می دهد. مشکلی که به وجود آمده بی جهت رشد کرده است و از همه می خواهم این مشکل را ادامه ندهند، بنابراین مشکل در “شرایط خوب حل می شود”.

وی ادامه داد: اسکوچیچ با طارمی تماس گرفت اما او جواب نداد. من هم تماس گرفتم و متاسفانه مهدی جواب نداد و این عدم پاسخگویی به تماس ها متاسفانه حواشی ایجاد کرد که به نظرم چیز خاصی نیست و خیلی راحت قابل حل است. »

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران یادآور شد: این روزها صحبت از طارمی و اسکوچیچ زیاد است، در این لحظه باید از تیم ملی حمایت کنیم و این موضوع خیلی راحت با صحبت حل می شود. فکر می کنم اگر طارمی به تماس ها پاسخ می داد، مشکل به سرعت حل می شد و اکنون تمام هدف ما این است که تیم ملی نتیجه بگیرد.

این پرونده شب گذشته با اجرای محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر قرار گرفت و عنوان شد مهدی طارمی به تلفن کریم باقری پاسخ نداده است. اما مهدی طارمی در کمال ناباوری در همین برنامه به محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر پیام داد و گفت: خداروشکر شماره کریم باقری را نداشت وگرنه جواب می دادم. ” حال این سوال پیش می آید که چگونه مهدی طارمی مجری شماره یک تلویزیون را در گوشی خود دارد اما شماره مربی خود را در تیم ملی که سال ها در فوتبال ایران با او کار کرده است، ندارد؟ این می تواند یکی دیگر از معجزات فوتبال ایران باشد که بازیکن مجبور نباشد شماره مربی ای که این روزها با او کار می کند را نداشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید