پیشنهاد باورنکردنی باشگاه رونالدو برای مهدی طارمی

پیشنهاد باورنکردنی باشگاه رونالدو برای مهدی طارمی

مهدی طارمی که فصل گذشته عنوان آقای گل لیگ پرتغال را به دست آورد، از چند تیم سرشناس دنیای فوتبال پیشنهاد دارد و رسانه های جهان از ارتباط مهدی با تیم هایی مانند منچستر، آرسنال، میلان خبر دادند. و رم. اخیرا رسانه های سعودی از پیشنهاد الهلال برای جذب طارمی خبر داده اند. این پیشنهاد از نظر مالی بسیار بالا بود اما مهدی و خانواده اش همچنان از این انتقال راضی نیستند.

پیگیری های ما از منابع موثق حاکی از آن است که الهلال تنها خواستگار طارمی عربستانی نیست، بلکه سایر غول های فوتبال باشگاهی در آن کشور نیز به دنبال جذب ستاره ایرانی پورتو هستند. شنیده ها حاکی از آن است که اخیرا مدیران باشگاه النصر عربستان که سال گذشته با کریستیانو رونالدو فوق ستاره فوتبال جهان قرارداد امضا کردند، این بار اقدام به خرید طارمی از پورتو کردند که پیشنهاد آنها مورد قبول مهدی قرار نگرفت.

ظاهرا باشگاه النصر برای گرفتن رضایت نامه طارمی 30 میلیون یورو به پورتو پرداخت کرده و دستمزد خالص مهدی 20 میلیون یورو در سال است. النصری به طارمی پیشنهاد قرارداد دو ساله داد که مجموع قرارداد دو ساله این ستاره به 40 میلیون یورو رسید. رقمی که می تواند طارمی را به پردرآمدترین بازیکن در بین فوتبالیست های ایرانی تبدیل کند.

اما طارمی پس از مشورت با همسر، خانواده و دوستان نزدیکش تصمیم گرفت این پیشنهاد را رد کند و با رونالدو همبازی شود. در کنار این موضوع که البته کم هم نیست، مهدی طارمی هم سقف 40 میلیون یورویی را تعیین کرد که واقعا مبلغ زیادی است و دست هرکسی از این مقدار پول نیست.

واقعیت این است که طارمی فکر می کند هنوز هم می تواند در فوتبال اروپا و تیم های مطرح قاره سبز بازی کند و معتقد است فرصت کافی برای رفتن به تیم های عربی و گرفتن پول زیاد دارد. به همین دلیل مهدی ترجیح می دهد فعلا در فوتبال اروپا بماند. با وجود اینکه سال آینده او را با پیراهن پورتو خواهیم دید یا طارمی به تیم دیگری می رود، مشخص نیست و فعلا باید منتظر ماند تا پاسخ این سوال را پیدا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید