یک پیشنهاد باورنکردنی دیگر به رونالدو

یک پیشنهاد باورنکردنی دیگر به رونالدو

گفته می شود کریستیانو رونالدو بیش از گذشته به عربستان سعودی علاقه نشان می دهد. قرارداد فوق ستاره 37 ساله پرتغالی با منچستریونایتد ماه گذشته فسخ شد. او اکنون به عنوان بازیکن آزاد برای تیم ملی کشورش در جام جهانی 2022 بازی می کند.

اوایل هفته گزارش شد که النصر عربستان سعودی به رونالدو پیشنهاد قراردادی 173 میلیون پوندی در سال داده است. آنها می خواهند تلاش کنند و برنده 5 توپ طلا را با قراردادی دو سال و نیم به ارزش 3 میلیون پوند در هفته به ارمغان بیاورند.

اما این احتمال وجود دارد که رقیب سرسخت آنها الهلال نیز برای رونالدو پیشنهاد ارائه کند. فابریزیو رومانو، سرمربی نقل و انتقالات این خبر را منتشر کرد. او در کانال یوتیوب خود گفت: باشگاه دیگری وجود دارد که رونالدو را می خواهد. این باشگاه الهلال است. درست است که نمایندگان الهلال با رونالدو صحبت کرده اند. اهالی این باشگاه آماده ارائه پیشنهاد مهم و دیوانه وار به رونالدو هستند. اما به من گفتند که الهلال در ژانویه نمی تواند بازیکن جذب کند. آنها فقط در تابستان می توانند بازیکن جذب کنند. بنابراین اکنون شرایط پیچیده است. به همین دلیل است که ناصر اصرار دارد و مشتاق است رونالدو را در ژانویه امسال در ترکیب خود قرار دهد. الهلال نیز به جذب او علاقه مند است، اما اولویت رونالدو در حال حاضر این است که هر چه زودتر یک باشگاه پیدا کند.

رونالدو در آستانه جام جهانی در مصاحبه انفجاری خود با پیر مورگان در مورد پیشنهادات عربستان صحبت کرد. وقتی مورگان او را در مورد پیشنهاد یک باشگاه سعودی که نامش فاش نشده بود، تحت فشار قرار داد، ستاره پرتغالی گفت: “بله، درست است” و گفت که در آن زمان این پیشنهاد را رد کرد.

سپس از او پرسیده شد که رد کردن چنین پیشنهاد سودآوری چقدر دشوار است که او پاسخ داد: “مشکل است. اما در همان زمان فکر می کردم اینجا در منچستریونایتد بسیار خوشحال هستم. خوشحالم که هنوز هم می توانم گل بزنم و مردم را خوشحال کنم، هنوز هم معتقدم می توانم گل های زیادی بزنم و به تیم کمک کنم چون هنوز برای تیم ملی و باشگاه خوب و موثر هستم. اما وقتی آن انرژی خوب را در اطراف خود احساس نکنید، همه چیز سخت می شود. این انتقاد وجود دارد که او 37 سال سن دارد و مثل خودش نیست و… اما می خواهم ببینم یک هم سن و سال من می تواند در سطح من بازی کند؟

دیدگاهتان را بنویسید