ماجرای پیشنهاد استقلال به یکی دیگر از بازیکنان پرسپولیس: پیشنهاد استقلالی ها

ماجرای پیشنهاد استقلال به یکی دیگر از بازیکنان پرسپولیس: پیشنهاد استقلالی ها

سعید حسین پور یکی از جوانان مستعدی بود که در دوران حضور برانکو به تیم بزرگسالان پرسپولیس پیوست. سعید که سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را نیز دارد، در نیم فصل گذشته توسط یحیی گل محمدی برکنار شد و این بازیکن به صورت قرضی راهی یک خودروساز شد.

پس از گذشت یک سال از قرارداد حسین پور با پرسپولیس، این بازیکن تصمیم به فسخ قرارداد با پرسپولیس گرفت. چندی پیش باشگاه پرسپولیس به دلیل فسخ یک طرفه از این بازیکن شکایت کرد که این شکایت راه به جایی نبرد و سعید تبرئه شد در این رابطه با حسین پور گفت وگویی انجام دادم که در ادامه می خوانید.

از رد شکایت باشگاه پرسپولیس مبنی بر فسخ یک طرفه قراردادتان صحبت کنید.

خب بعد از اتفاقاتی که در تابستان افتاد و مجبور شدم پرسپولیس را ترک کنم، تصمیم گرفتم قراردادم را فسخ کنم و کارم را کاملا قانونی انجام دهم. اینکه باشگاه پرسپولیس دوباره من را قضاوت می کند. دلیلش را نمی دانم اما حکم به نفع من بود و تبرئه شدم.

چرا مجبور شدی جدا بشی؟

خوب، کارکنان به من نیازی نداشتند و می گفتند من جایی در برنامه های آنها ندارم. چندین بار بدون مشکل به باشگاه رفتم اما اجازه فسخ قراردادم را ندادند. امروز و فردا بارها اخراج شدم. وقتی دیدم شرایط به این شکل است، یک طرفه قراردادم را فسخ کردم، حتی به باشگاه گفتم حاضرم ببخشم و درخواستم را فسخ کنم اما اجازه ندادند. به من گفتند در لیست تعدیل سرمربی هستی اما نمی دانم چرا نگذاشتند استعفا بدهم.

چگونه قرارداد خود را فسخ کردید؟

خب من از سال های قبل از پرسپولیس می خواستم به خاطر این مشکل بتوانم قراردادم را یک طرفه فسخ کنم.

از چه زمانی متوجه شدید که در لیست مازاد هستید؟

خب وقتی پرسپولیس تمریناتش را شروع کرد، هیچکس از باشگاه و کادر فنی به من زنگ نزدند که به تمرین بروم. حتی من چون قرارداد داشتم به محل تمرین تیم رفتم اما اجازه ندادند. با تمام علاقه ای که به پرسپولیس و هوادارانش داشتم، از آن زمان تصمیم گرفتم قراردادم را فسخ کنم تا بتوانم برای آینده ام تصمیم بگیرم. برای پرسپولیس و هوادارانش بهترین ها را آرزو می کنم اما در آن لحظه راه من و تیمی که از کودکی دوستش داشتم جدا شد.

با وجود جدایی از نورالهی و اینکه می توانستی در آن پست هم بازی کنی، فکر می کنی چرا کادر فنی درخواست تو را نکرده است؟

دلیلش را نمی دانم اما قطعا از نظر فنی من را نپذیرفتند. با وجود جدایی از احمد نورالهی که فوتبالیست بسیار توانمندی است، کسی با من تماس نگرفت و به من گفتند تو را نمی‌خواهیم.

با یحیی گل محمدی صحبت کردی؟

بله، هم با آقای یحیی و هم با حمید مطهری صحبت کردم، اما آنها اعلام کردند که در فکرشان جایی ندارم و به همین دلیل کسی با من تماس نگرفت تا در تمرینات پیش فصل شرکت کنم.

در آن زمان شایعه ای وجود داشت مبنی بر اینکه شما شرط بندی کرده اید که باید در پرسپولیس بازی کنید. در موردش هم صحبت کن

هیچ وقت به خودم اجازه نمی دهم برای باشگاه بزرگ و پرافتخاری مثل پرسپولیس شرط و شرط بگذارم. این حرفه ها اساسا اشتباه هستند. خنده داره که اینطوری میگن از شنیدنش تعجب کردم. به یقین می توانم بگویم شرطی که برای پرسپولیس گذاشتم کذب محض است.

آیا تیم بعدی شما مشخص شده است؟

نه، هنوز تصمیمی برای ادامه فوتبال ندارم. واقعیت این است که چند تیم با من صحبت کرده اند اما هنوز مذاکره ای صورت نگرفته است. فکر می کنم تیم بعدی من در چند روز آینده مشخص خواهد شد.

اخیرا شایعاتی در مورد پیشنهاد باشگاه استقلال به شما شنیده می شود. آیا این واقعا درست بود؟

بله، در دوره مدیریت قبلی استقلال فردی با من تماس گرفت و به من پیشنهاد پیوستن به این تیم را داد. من هم به آنها گفتم با تمام احترامی که برای استقلال و هوادارانش قائل هستم، نمی توانم به این تیم بیایم. من به خاطر هواداران پرسپولیس این کار را نکردم چون نمی خواستم ناراحتی آنها را ببینم.

اخرین حرف …

در پرسپولیس با من رفتار خوبی نداشتند اما امیدوارم با بقیه تیم هم اینطور نباشند. می بینید که اکثر بازیکنان جوان استقلالی که به این تیم پیوسته اند از قبل ملی پوش هستند اما جوان هایی که از تیم های اصلی به پرسپولیس آمده اند الان کجا هستند؟ پرسپولیس 200 میلیون بازیکن مثل من نمی خواست چون دنبال بازیکنان میلیاردی بود. من کاپیتان تیم های اصلی پرسپولیس بودم و خدا را شکر به بزرگسالان او رسیدم و همیشه دوست داشتم لباس تیم بزرگسالان پرسپولیس را بپوشم که این اتفاق هم افتاد. اگر قسمتی باشد روزی دوباره پیراهن تیم محبوبم را می پوشم. برای پرسپولیس و هوادارانش آرزوی موفقیت دارم.

دیدگاهتان را بنویسید