ماجرای پیشنهاد پرسپولیس برای انتخاب یحیی; این پیشنهاد برای من جذاب است اما …

ماجرای پیشنهاد پرسپولیس برای انتخاب یحیی;  این پیشنهاد برای من جذاب است اما …

احمدرضا زیندارو هافبک کرمانی امروز به طور ناگهانی تیتر یک نقل و انتقالات شده و خبر حضور او در پرسپولیس خبرساز شده است. زنده‌روح که سال گذشته مورد توجه استقلال و فرهاد مجیدی بود، این بار خبر از پرسپولیسی شدن او شد. این خبر در حالی منتشر شد که وی هم اکنون در خدمت سربازی است و در تیم فجر سپاسی حضور دارد.

زنده‌رو پس از انتشار این شایعه گفت: اکنون سرباز فجر سپاسی هستم و در تمرینات این تیم حضور دارم و به این باشگاه خدمت می‌کنم و در خدمتم هستم. من به باشگاه فجر سپاسی متعهد هستم و تا روزی که سرباز شوم به این تعهد پایبند خواهم بود. این خبر که من در پرسپولیس یا استقلال هستم برای هر بازیکنی در ایران جذاب است اما من به شخصه اطلاعی از آن ندارم و واقعا نمی دانم سرنوشتم به کجا می رود. من به دنبال کسری و انتقال به تیم دیگری نیستم و واقعا تعجب می کنم که اگر چند ماه است که هیچ مکالمه یا مصاحبه ای نداشته ام و پیام صوتی یا مصاحبه ای داشته باشم چگونه این خبر در مورد من و خدمتم اینطور پخش می شود. پخش شده از من که برای شروع فصل قبل است.

وی افزود: سرنوشتی دارم که از آن بی خبرم و فقط می دانم پیراهن فجر را بر تن دارم و در تمرینات این تیم هستم و فکر می کنم اصول حرفه ای و اخلاقی این اجازه را به من نمی دهد حضور.” تیم؛ با تیم دیگری وارد مذاکره شوید.

دیدگاهتان را بنویسید