هیچکدام از ما دوست نداریم وریا از استقلال خداحافظی کند / پیشنهاد خارجی داشتم اما استقلال را انتخاب کردم


ساعت: 19:24
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879363

داستان من ربطی به علما نداشت. هواداران گل او را در دربی فراموش نکنند

هافبک استقلال گفت: ماجرای من ربطی به دانشگر نداشت. هواداران گل او را در دربی فراموش نکنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی مهدی پور هافبک استقلال پس از تمدید قرارداد با باشگاه استقلال گفت: خدا را شکر دو فصل دیگر با استقلال تمدید کردم. خوشحالم که در خدمت هواداران هستم. امیدوارم بتوانم مثمر ثمر باشم و تا جایی که بتوانم به این تیم کمک کنم.

این هافبک درباره پیام خود در فضای مجازی که به نظر می رسید خطاب به محمد دانشگر برای رفتن به سپاهان بود، گفت: در این مورد سوءتفاهم پیش آمده است. این سوءتفاهم بین من، دانشگر و سیاوش یزدانی نبود. بعد از صحبت با باشگاه استقلال داستان نوشتم اما جو بدی علیه دانشگر به وجود آمد. در صورتی که اصلا منظورم او نبود.

وی افزود: دانشگر دوست صمیمی من است و داستان من ربطی به او ندارد. دنبال لیست سیاه و بازار داغ نبودم اما پیشنهاد خارجی داشتم و انتخاب مجددم استقلال بود. ترجیح دادم بمونم به خاطر جو ایجاد شده مقابل دانشگر خیلی ناراحت شدم. محمد روز خوبی برای هواداران داشت. گل دقیقه 90 دربی را به یاد خواهند آورد و قدر آن را خواهند دانست. دیروز از این فضا ناراحت و شرمنده بودم.

مهدی پور درباره توییت سیاوس یزدانی گفت: با یزدانی صحبت کردم. نزدیکترین دوستانم در استقلال سیاوش و محمد بودند. رمز موفقیت استقلال کسب قهرمانی همبستگی و دوستی بود. یزدانی گفت منظورش من نبود، ناگفته نماند که سوال از داستان من شروع شد تا اینکه زمان انتشار داستان اصلا به ذهنم نرسید. داستانی از اتفاقی که برایم افتاد تعریف کردم. از هواداران می خواهم قدردان دانشگر باشند و گل او در دربی را فراموش نکنند. دیشب صحبت کردیم و مشکلی بین من، یزدانی و دانشگر وجود ندارد.

وی در خصوص سقف قراردادهای لیگ برتر گفت: با توجه به تورم، سقف قرارداد نمی تواند وضعیت خوبی داشته باشد. بازیکنان در سطوح مختلف هستند و سقف قرارداد ممکن است جالب نباشد. آیا در اروپا سقفی داریم که چنین قانونی داشته باشیم؟ از قبل برای قرارداد سقف تعیین کرده بودند که شرایط خوبی نداشت.

مهدی پور درباره نارضایتی هواداران از وضعیت نقل و انتقالات استقلال گفت: تیم ما فصل گذشته چهاردهم نشد. با رکورد و بدون شکست قهرمان شد. به این ترتیب مجبور نیستیم حدود 10 بازیکن جذب کنیم. مدیریت با آرامش کار خود را انجام می دهد و ساختار تیم باید حفظ شود. ما باید بازیکنانی را در سه یا چهار پست که مشکل داریم ببریم. استقلال فصل آینده قدرتمندتر به نظر می رسد.

هافبک استقلال درباره شایعه جدایی وریا گفوری گفت: هیچ کدام دوست نداریم وریا خداحافظی کند. بسته به شرایط بدنی او می تواند حداقل دو یا سه سال دیگر بازی کند. همه ما حضور در تیم را دوست داریم. امیدوارم با هم برای قهرمانی استقلال بجنگیم. صحبت هایی در این مورد شده است، اما بهتر است در حال حاضر در مورد آن صحبت نکنیم.

مهدی پور در خصوص مربیگری ریکاردو ساپینتو گفت: ساپینتو بازیکن بزرگی بود، با او کار نکردم که نظر بدهم اما رزومه خوبی دارد. امیدوارم سال خوبی را با او داشته باشیم.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید