واریانت مدیرعامل استقلال: دو سه شب پیش داشتم تکلیف بیرانوند را روشن می کردم.

واریانت مدیرعامل استقلال: دو سه شب پیش داشتم تکلیف بیرانوند را روشن می کردم.

میرشاد مجدی رئیس کمیسیون جوانان فدراسیون فوتبال و یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال به اتفاقات چند روز اخیر پیرامون این باشگاه واکنش نشان داد.

مجدی که نامش به عنوان یکی از افراد در لیست مدیران بعدی باشگاه مطرح شده است، در پاسخ به اینکه آیا دوست دارد مدیرعامل استقلال شود؟ گفت: الان نه!

وی درباره عدم جذب علیرضا بیرانوند توسط استقلال تاکید کرد: از روزی که این بحث ها مطرح شد، دوستان صمیمی من بحث می کردند و به من می گفتند که چقدر آرام هستم! به آنها می گفتم این اتفاق نمی افتد (بیرانوند به استقلال نمی رود). مطمئن بودم که این اتفاق نمی افتد. اگر دو سه شب پیش به من زنگ می زدی، به تو می گفتم قرار است چه اتفاقی بیفتد.

مجدی ادامه داد: فردی که سال ها در پرسپولیس بازی کرده و مستقیماً در فضای مجازی و واقعی از هواداران پرسپولیس تشکر کرده و علاقه خود را نشان داده به راحتی از این باشگاه حذف نمی شود.

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال درباره اینکه اگر پیش پرداخت 30 میلیارد تومانی بیرانوند و یا فسخ قراردادش با پرسپولیس صحت داشته باشد، هم اکنون در استقلال حضور خواهد داشت، گفت: از جزئیات آن اطلاعی ندارم. من فقط نظرم رو میگم مطمئن بودم که این اتفاق نمی افتد. حالا نمی دانم 30 بود یا 50 میلیارد.

دیدگاهتان را بنویسید