من از کودکی هال سیتی را دنبال می کردم! / همیشه آرزوی بازی در لیگ انگلیس را داشتم


ساعت: 17:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۵
کد خبر: 1805932

پیشنهادهای دیگری هم داشتم، اما فکر می‌کردم هال سیتی بهترین انتخاب برای آینده من است

مهاجم ایرانی هال سیتی کلاب گفت: از کودکی هال سیتی را دنبال می کردم!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هفته گذشته آلار صیادمنس مهاجم تیم ملی ایران رسما با باشگاه هال سیتی انگلیس برای بازی در نیم فصل دوم لیگ دسته اول انگلیس قراردادی 6 ماهه امضا کرد.

مهاجم تیم ملی ایران در گفت و گو با دوربین هال سیتی از آمادگی خود برای اولین بازی این تیم انگلیسی صحبت کرد.

این شکارچی در مصاحبه با هال سیتی گفت: از حضور در این باشگاه بزرگ بسیار خوشحالم. من از بچگی این باشگاه را دنبال می کردم. این باعث افتخار من است که در این باشگاه بزرگ هستم و اینجا در این ورزشگاه هستم. بسیار خوشحالم که آماده بازی برای این باشگاه بزرگ هستم.

او درباره نحوه انتخاب هال سیتی گفت: پیشنهادهای دیگری هم داشتم، اما فکر می کردم هال سیتی بهترین انتخاب برای آینده من است. در این تیم می توانم در جایگاه خود بهترین باشم، بنابراین او را انتخاب کردم.

مهاجم ملی پوش کشور درباره برخورد با هم تیمی هایش به ما گفت: استقبال زیادی از من شد، خوشحالم که به اینجا آمدم.

صیادمنش درباره حضورش در ورزشگاه مقابل سوانسی گفت: او تیم بسیار خوبی بازی کرد. این اولین بازی بود که در هال سیتی از نزدیک دیدم. زمانی که در ورزشگاه بودم انرژی مثبت زیادی از هواداران دریافت کردم. جو ورزشگاه عالی بود. هواداران تیم فوق العاده هستند و شنبه دوباره آنها را خواهم دید.

مهاجم ایرانی درباره انرژی جادویی هواداران هال سیتی گفت: واقعا هیجان انگیز و جادویی بود. این اولین اعلامیه من در ورزشگاه هال سیتی بود. جو ورزشگاه عالی بود و احساس خوبی داشتم. وظیفه ما به عنوان بازیکن باید بیش از هر چیز موفقیت تیم باشد. همه ما تمام تلاش خود را می کنیم تا تیم موفق شود و بعد به چیزهای دیگر و موفقیت های فردی فکر می کنیم.

ستاره سابق استقلال ادامه داد: فصل گذشته در لیگ برتر اوکراین برای من عالی بود. در 22 بازی 9 گل برای زوریا در مسابقات قهرمانی به ثمر رساندم. در کنفرانس اروپا هم شرکت کردم. در سوپرلیگ هم گل زدم. فکر کنم 4 پاس گل هم دادم. سعی می کنم این روند خوب را در هال سیتی ادامه دهم.

مهاجم تیم ملی ایران به عنوان جوان ترین بازیکن تیم ملی ایران که برای تیم ملی ایران گلزنی کرده است، گفت: خیلی خوشحالم، واقعا لحظه فوق العاده ای بود. من همیشه آرزو داشتم که برای تیم ملی کشورش بازی کنم. واقعا خوشحال بودم چون اولین بازی ام را انجام دادم و اولین گلم را در اولین بازی ملی زدم.

صیادمنش درباره احساسش از حضور در انگلیس گفت: من همیشه فوتبال انگلیس را تماشا کرده ام. واقعا لیگ های سطح بالایی وجود دارد و من همیشه آرزو داشتم در لیگ های فوتبال این کشور بازی کنم. خوشبختانه این اتفاق افتاد و من اینجا هستم.

مهاجم ایرانی به هواداران هال سیتی گفت: آنها پیام های عاشقانه زیادی به من دادند. دوست دارم خیلی زود در این ورزشگاه و در این جو فوق العاده با آنها باشم.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید