من از بچگی لیگ برتر انگلیس را دنبال می کردم / هیجان زده هستم; تا آخر برای هالوسیتی می جنگم

ساعت: 08:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۱
کد خبر: 1804961

مهاجم ایرانی تیم فوتبال هالوسیتی گفت: از کودکی لیگ برتر انگلیس را دنبال می کردم و بسیار هیجان زده هستم که می توانم اینجا بازی کنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه هالسیتی انگلیس ; آلیار صیادمنش پس از 1.5 سال حضور قرضی در تیم فوتبال زوریولخانسک اوکراین، حالا با همین شرایط برای تیم هالسیت انگلیس بازی خواهد کرد. هالوسیتی سومین تیمی است که مهاجم ایرانی فنرباغچه ترکیه تا پایان فصل جاری به صورت قرضی در آن بازی خواهد کرد.

علایار صیادمنش، مهاجم تیم ملی ایران برای تیم فوتبال هولوکاست پس از پیوستن به ببرها گفت: خوشحالم که در تیمی بزرگ با هواداران شگفت انگیز حضور دارم. تمام تلاشم را می کنم تا به تیمم کمک کنم. این مهمترین مسئله است و تا آخر برای تیمم می جنگم. من از بچگی لیگ های انگلیسی را دنبال می کردم.

این شکارچی در پایان گفت: بسیار هیجان زده هستم که می توانم اینجا بازی کنم. می خواهم به هالوسیتی بروم و 3 بازی اخیر را برده ایم. ما موقعیت های خوبی داریم و تیم جوانی داریم. من در آخرین بازی تالار مشاهیر در ورزشگاه بودم و جو عالی بود. من مشتاقانه منتظر بازی در این ورزشگاه با هواداران هستم و امیدوارم به زودی شما را ببینم.

به گزارش دانا؛ هالوسیتی در چمپیونشیپ، رده دوم فوتبال باشگاهی انگلیس پس از لیگ برتر است و در رده بندی 24 تیمی با 32 امتیاز در رده نوزدهم قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید