من همیشه هیجان زده هستم/ در طول فصل نباید غافلگیر شویم


ساعت: 16:19
تاریخ ارسال: 05/10/1401
کد خبر: 1887138

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: مهم این است که از نظر شرایط بدنی در طول فصل غافلگیری ناخوشایند نداشته باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال صبح امروز با حضور در ایفمارک تست های پزشکی و سلامت جسمانی خود را پشت سر گذاشتند.

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در حاشیه حضور اعضای تیم استقلال در ایفمارک درباره اهمیت قبولی در تست های پزشکی گفت: انجام این تست های پزشکی هم برای بازیکنان و هم برای اعضای کادرفنی اتفاق خوبی است. بازیکنان همیشه در حال دویدن و تلاش هستند و خوب است قبل از مسابقه از وضعیت بدنی آنها اطلاع داشته باشیم.

وی افزود: برای همه تیم ها مهم است که در طول فصل هیچ سورپرایز ناخوشایندی نداشته باشند. برای کادر فنی به خصوص برای من کار خوبی است، زیرا در طول مسابقات استرس زیادی داریم و آگاهی از شرایط بدنی خود بسیار خوب است.

سرمربی استقلال تصریح کرد: همیشه هیجان دارم. من با احساس و هیجان به دنیا آمدم و با آن احساس و هیجان زندگی می کنم و این سبک زندگی است که دوستش دارم و انتخاب کرده ام.


afb7e428 0e20 465f 9cef 53e02bce0248 خبر خاکستری


بازدید ساپینتو از ورزشگاه آزادی

پس از حضور کارکنان و بازیکنان استقلال در مرکز ایفمارک و گذراندن تست های پزشکی، ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال راهی مجموعه ورزشی آزادی شد.

ریکاردو ساپینتو که با همراهی بیژن طاهری سرپرست تیم و محمدحسین زرندی معاون ارتباطات و رسانه استقلال به مجموعه ورزشی آزادی رفته بود، ابتدا مورد استقبال احمد مددی مدیر مجموعه ورزشی آزادی قرار گرفت و سپس از وی استقبال شد. مجموعه ورزشی آزادی، رختکن، سالن کنفرانس و سایر امکانات ورزشگاه بازدید شد.

تیم فوتبال استقلال در اولین دیدار خود در رقابت های لیگ برتر میزبان تیم فوتبال سپاهان است.

فارغ التحصیلان ریکاردو ساپینتو برای آمادگی بهتر برای رقابت های لیگ بیست و دوم، دو بازی تدارکاتی برگزار خواهند کرد.

استقلالی ها روز پنجشنبه به مصاف تیم داماش می روند و روز جمعه یک بازی دیگر به مصاف تیم هوادار می روند.



دیدگاهتان را بنویسید