واریانت استقلال بمب بزرگ لیگ برتر ایران؟

واریانت استقلال بمب بزرگ لیگ برتر ایران؟

فصل نقل و انتقالات ایران به هفته های پایانی خود رسیده و تیم های لیگ برتری در تلاش هستند تا با جذب بازیکنان مورد نظر به استقبال فصل جدید لیگ ایران بروند.

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلیگنجی و حتی بازیکنان درجه دو و سه مثل علی قربانی و حجت حقوردی به خاطر همین امتیاز به عنوان خرید موثر راهی پرسپولیس و فولاد شدند اما بازیکنانی را جذب کردند که علاوه بر این امتیاز، ویژگی های فنی و سنی هم دارند. طبیعتا این می تواند به مهم ترین رویداد انتقال تبدیل شود.

در سال های اخیر همواره نام سعید عزت اللهی به عنوان بازیکنی مطرح می شود که در فوتبال ایران پرمخاطب است و در این پنجره اول از همه پرسپولیس و استقلال که نیاز به هافبک دفاعی داشتند این شایعات را مطرح کردند و بعد از قربان بردیف. رانندگی تراکتور را بر عهده گرفت، نام عزت اللهی بیش از پیش با نام تراکتور عجین شد.

در روزهای اخیر اما این شایعات پا را فراتر گذاشته و توافقی حاصل شده است. اینکه بردیف سعید را راضی به بازگشت به ایران کرده و باشگاه تراکتورسازی مبلغ قابل توجهی به این بازیکن پرداخت می کند. شایعاتی که هیچ گاه از سوی باشگاه تراکتورسازی و به خصوص سعید عزت اللهی تایید نشد اما اکنون مشخص شده است که بردیف در بدو ورود به ایران با این ملی پوش جوان اما باتجربه دیداری داشته است.

نکته حائز اهمیت اینکه تجربه بسیار پردرآمد نقل و انتقال قرضی در قطر برای باشگاه وایلا باعث شد تا این تیم همچنان منتظر یک پیشنهاد سودمند مالی برای این بازیکن باشد و حتی اعلام کرد که آماده است با عزت اللهی قرارداد جدیدی امضا کند و سپس او را به عنوان قرارداد قرضی امضا کند. تیم

آنچه مسلم است عزت اللهی در این هفته تیمش را انتخاب می کند و پس از کسب رضایت نامه باشگاه وایلا، رونمایی از او انجام می شود تا مقصد یکی از بازیکنان فیکس تیم ملی مشخص شود.

ترجیح عزت اللهی بازی در اروپا و سپس لیگ های خلیج فارس است.

عزت اللهی هافبک دفاعی 25 ساله ایرانی است که 45 بازی ملی در کارنامه دارد و ماجراجویی خود را در قاره سبز با انتقال به تیم اتلتیکو مادرید در سال 2014 و بازی در تیم های رستوف، آنژی ماخاچ، آمکار پرم، ردینگ آغاز کرد. باز کن، ویل. و الغرافه را نیز حمل کرد.

دیدگاهتان را بنویسید