آنها دو پیشنهاد جذاب ستاره مورد نظر یحیی و پرسپولیس را پخش کردند

آنها دو پیشنهاد جذاب ستاره مورد نظر یحیی و پرسپولیس را پخش کردند

به گفته برخی از مسئولان باشگاه پرسپولیس، زمین برای به خدمت گرفتن یک مهاجم خارجی برای حضور در این تیم آماده شده است و اگر اتفاقی غیرقابل پیش بینی رخ ندهد، این بازیکن که به احتمال زیاد اروپایی است، طی روزهای آینده وارد تهران می شود. زیر نظر یحیی گل محمدی کار می کند

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس در هفته های اخیر با بازیکنان زیادی برای پیوستن به این تیم مذاکره کرده است اما هر کدام به دلایلی رد شده اند و به همین دلیل جذب مهاجم برای این باشگاه به یک پروسه تبدیل شده است. در این میان گفته می شد حتی برخی از این بازیکنان خارجی از آمدن به ایران می ترسیدند که مبادا به پرسپولیس بیایند.

یکی از این بازیکنان یک مهاجم برزیلی به نام ادو بود که به باشگاه پرسپولیس علاقه داشت. مذاکرات خوبی بین طرفین انجام شد اما این بازیکن به یکباره به باشگاه پرسپولیس پاسخ منفی داد. نکته جالب اینکه باشگاه پرسپولیس تمامی شرایط این بازیکن را بدون قید و شرط پذیرفته بود و به این بازیکن اعلام شد که پرسپولیسی ها هر شرطی را می پذیرند. در حالی که این بازیکن تلویحا از موافقت خود برای بازی در پرسپولیس خبر داده بود، اما ناگهان خبر پیشنهادی از لیگ عربستان و فرانسه را منتشر کرد، بنابراین حضور این بازیکن در پرسپولیس هم رد شد!

این بازیکن درخواست هایی از قبیل پاس گل، گل زده، ضربات پنالتی، تعداد بازی و… داشت که پرسپولیسی ها پذیرفته بودند اما در نهایت جذب این بازیکن در روزهای قبل با مشکل مواجه شد در حالی که این بار مسئولان این باشگاه با قرمزی مواجه شدند. پیراهن آنها به دنبال جذب بازیکنی از اروپا و احتمالا هلند هستند.

دیدگاهتان را بنویسید