پیشنهاد غیرمنتظره باشگاه فرانسوی به ستاره مورد نظر استقلال و پرسپولیس

پیشنهاد غیرمنتظره باشگاه فرانسوی به ستاره مورد نظر استقلال و پرسپولیس

احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران پس از یک فصل رویایی در AAC یونان هفته گذشته قرارداد خود را با این تیم برای یک فصل 1+1 دیگر تمدید کرد.

AAK قهرمان سوپر لیگ یونان شد و اکنون شانس قهرمانی در جام حذفی را دارد. حاج صفی به ویژه پس از بازگشت از جام جهانی 2022 قطر به یکی از بازیکنان ثابت AAC تبدیل شد و نقش مهمی در قهرمانی این تیم داشت. به حدی که کادر فنی و مدیران باشگاه یونانی را متقاعد به تمدید قرارداد کرد.

در حالی که چند روز از تمدید رسمی قرارداد حاج صفی با AAK می گذرد، برخی رسانه های یونانی و فرانسوی مدعی هستند که باشگاه لانس فرانسه قصد دارد این مدافع چپ پای 33 ساله را به خدمت بگیرد.

وبسایت onlymercato در این خصوص نوشت: باشگاه لنس در حال مذاکره برای جذب بازیکن ایرانی از آاک آتن است. لنس در حال حاضر خود را برای فصل آینده آماده می کند و طبق اطلاعاتی که ما دریافت کردیم و توانستیم تایید کنیم، او به یک بازیکن برای تیم ملی ایران توجه دارد. این باشگاه به دنبال تقویت خط دفاعی خود برای فصل آینده است و احسان حاجی صفی مدافع چپ خود را در نظر گرفته است.

این کمک می تواند برای لنس مفید باشد زیرا او به دنبال ادامه پیشرفت خود در لیگ فرانسه و همچنین در اروپا است. این تیم قصد دارد برای یک عملکرد خوب در تورنمنت های اروپایی بجنگد و یک قرارداد بلندپروازانه می تواند راه درازی داشته باشد. با این حال هنوز هیچ چیز رسمی نیست و باید چند روزی منتظر بمانیم تا ببینیم آیا این ملی پوش ایرانی واقعاً به جمع بازیکنان لنس خواهد پیوست یا خیر.”

در لیگ 1 فرانسه، پاری سن ژرمن با 81 امتیاز صدرنشین است. لنس با 75 امتیاز در رده دوم قرار دارد و نزدیک ترین تعقیب کننده و رقیب جدی پاریس برای قهرمانی است.

چند ماه پیش خبری مبنی بر علاقه لنس به مجید حسینی، مدافع تیم ملی ایران منتشر شد.

دیدگاهتان را بنویسید