مقصد غیرمنتظره گزینه مورد نظر استقلال تعیین شد

سامان قدوس هافبک ایرانی که چند هفته پیش از برنتفورد انگلیس جدا شد، در تلاش است تا تیم جدیدی با قراردادی بالغ بر یک میلیون یورو پیدا کند.

پس از دو فصل و نیم در برنتفورد، کودوس آن تیم را ترک کرد، زیرا او بازی های زیادی در انگلیس نداشت و گفته می شد مالمو، سوئد مقصد بعدی او خواهد بود.

با این حال طبق گزارش رسانه های یونانی، این بازیکن 29 ساله که با سرمربیگری امیر قلعه نویی از تمرینات تیم ملی ایران انصراف داد، با چند باشگاه مطرح سوپرلیگ یونان مذاکره کرده است.

وبسایت sportdog با افشای خبر مذاکره کودوس با باشگاه های یونانی نوشت: هافبک ملی پوش ایرانی با پاسپورت سوئدی که ارزش بازارش 2 میلیون و 500 هزار یورو است از تیم برنتفورد آزاد شد. او اخیرا با یک آژانس نقل و انتقالات قرارداد امضا کرده است. در نقل و انتقالات ژانویه گذشته، المپیاکوس تلاش کرد تا کودوس را بخرد و ظاهراً آنها 1.2 میلیون یورو به این بازیکن پیشنهاد دادند اما ناکام ماندند.

این رسانه اعلام کرد که با وجود اینکه سامان کودوس مبلغ بالای 1.5 میلیون یورویی برای عقد قرارداد دارد، مورد توجه دو تیم از یونان قرار گرفته است. اگرچه یکی از آن تیم ها بازیکن ایرانی را محدود کرده است: «یکی از آنها قطعا پاناتینایکوس بود، اما سبزها ترجیح دادند با جذب فیلیپ ژوریچیچ که دقیقاً در جایگاهی مشابه سامان کودوس قرار دارد، راه حلی پیدا کنند و به همین دلیل از این بازیکن ایرانی کنار رفتند. پرونده تیم دادند.”

به گزارش sportdog، باشگاه دیگری که خواهان کودوس است هنوز نامش فاش نشده است زیرا تلاش ها برای جذب او ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید