گزینه مد نظر یحیی و پرسپولیس مقصد بعدی او را مشخص کرد. آقای ستاره فارسی می شود؟!

گزینه مد نظر یحیی و پرسپولیس مقصد بعدی او را مشخص کرد.  آقای ستاره فارسی می شود؟!

پس از چند بازی نیمکت نشینی در تیم ملی، در دیدار مقابل لبنان باز هم شاهد حضور علیرضا بیرانوند در ترکیب اصلی تیم ملی بودیم. این بازگشت با یک گل واضح دیگر برای علیرضا و ملی پوشان همراه بود. حضور مجدد بیرانوند در دروازه تیم ملی نشان می دهد اسکوچیچ اعتقاد خاصی به علیرضا دارد و اگر این دروازه بان باتجربه در بازی حضور داشته باشد و برای تیم باشگاهی خود بازی کند، قطعا این اولین انتخاب دراگان در جام جهانی خواهد بود. به همین بهانه و البته مشخص شدن تساوی تیم ملی در مرحله گروهی جام جهانی با بیرانوند گفت وگویی انجام دادیم که در ادامه می خوانید.

بعد از چند بازی به تیم اصلی تیم ملی برگشتی. از بازگشتت به دروازه و البته بازی پاک مقابل لبنان بگو.

خب به گفته سرمربی تیم ملی چند بازی روی نیمکت بودم و اسکوچیچ تصمیم گرفت در دیدار مقابل لبنان به ترکیب اصلی برگردم. خیلی خوشحالم که دوباره برای تیم ملی بازی می کنم. اینکه با کمک بچه ها توانستم دروازه را پاک کنم و در بازی با لبنان 3 امتیاز را به دست آوردیم، خوشحالی ام را چند برابر می کند. امیدوارم تیم ملی قهرمان شود.
دلیل عدم فرصت بازی در بوآویستا چیست؟

خب همه این سوالات به سرمربی برمی گردد. وضعیت روحی و جسمی خوبی دارم و تمریناتم را مرتب انجام می دهم و آماده هستم. متاسفانه چند بازی در ترکیب اصلی بودم، بعد از اردوی قبلی تیم ملی مصدوم شدم و تاج گرفتم. اجتناب از تمرین برای چند قسمت باعث شد از ترکیب اصلی منحرف شوم. با این حال با قدرت و انگیزه بالایی تمرین می کنم و منتظر فرصت بازی هستم.

نظرت در مورد قرعه کشی جام جهانی و گروه تیم ملی چیست؟

خب ببینید، همه تیم هایی که جواز حضور در جام جهانی را گرفتند، بهترین های قاره خود برای صعود بودند. ببینید تیم بزرگی مثل ایتالیا که قهرمان اروپاست و چهار بار قهرمان جهان شده است، نمی تواند به جام جهانی برود. این نشان می دهد که بهترین ها در جام جهانی هستند و هیچ تیمی جلوتر نیست و نمی بازد، به نظرم تیم ما خوب است و می توانیم نتایج خوبی بگیریم. باید سخت کار کنیم و آمادگی خوبی داشته باشیم تا پرچم ایران را در جام جهانی به اهتزاز در آوریم و مردم را خوشحال کنیم. شک نکنید که می توانیم کارهای بزرگی در قطر انجام دهیم و به مردم قول می دهم برای موفقیت تیم ملی هر کاری که بتوانیم انجام خواهیم داد.

فکر می کنی این تیم ملی می تواند شگفتی ساز شود و برای اولین بار در تاریخ به مرحله حذفی برسد؟

ببینید ما تیم ملی خوبی داریم و غیرممکن نیست. اولین بازی ما مقابل انگلیس بسیار مهم و حیاتی است و می تواند بسیار موثر باشد. با انگیزه ای که از تیم های ملی دارم مطمئنم بهترین نمایش ها را در جام جهانی خواهیم داشت و امیدوارم مردم مثل همیشه برای ما دعا کنند و انرژی مثبت خود را برای ما ارسال کنند.

حتما تیتر روزنامه انگلیسی سان را دیده اید. نظر رسانه های انگلیسی در مورد این اثر چیست؟
فقط می توانم بگویم که این کارها و این حرف ها 100 بار به ما انگیزه می دهد. انگلیس یکی از قوی ترین تیم های دنیاست و مهره های زیادی دارد. با این حال اینطور نیست که از ما سبقت بگیریم و با خیال راحت برنده مسابقه باشیم. قطعا تیم ملی با تمام توان به مصاف انگلیس و سایر رقبا خواهد رفت.

دوست دارید در اسکاتلند، اوکراین و ولز کدام تیم باشید؟

واقعاً مهم نیست. فکر می کنم این تیم ها در یک سطح هستند و البته هر کدام که به جام جهانی برسند حریف سرسختی خواهند بود.

اخیرا شایعاتی مبنی بر بازگشت شما به فوتبال ایران و پرسپولیس شنیده می شود. آیا این درست است؟

برای فصل بعد هیچ تصمیمی نگرفتم. 2 ماه تا پایان قهرمانی پرتغال باقی مانده و تمام تمرکزم را روی تیم باشگاهی ام متمرکز کردم. بعد از بازی ها فرصتی برای فکر کردن و تصمیم گیری برای آینده وجود دارد. من بازیکن آنتورپ هستم و پس از پایان فصل باید به این تیم برگردم.

دیدگاهتان را بنویسید