مقصد بعدی ستاره پرسپولیس مشخص شد؟ یحیی مهاجم خارجی جدید می خواهد!

مقصد بعدی ستاره پرسپولیس مشخص شد؟  یحیی مهاجم خارجی جدید می خواهد!

هفته اول لیگ برتر ایران سرخپوشان پایتخت در شرایطی به پایان رسید که شاگردان یحیی گل محمدی در اصفهان مقابل ذوب آخان به پیروزی نرسیدند و مهمتر از گلزنی در آن بازی در شرایطی که حریف 10 گل را به ثمر رساند. 30 دقیقه آخر بازیکن مسابقه را دنبال کرد. سرمربی پرسپولیس در جریان بازی از هر دو مهاجم موجود استفاده کرد اما نتوانست گل محمدی را راضی کند.

مهدی عبدی در ترکیب اصلی سرخپوشان پایتخت مقابل ذوب آچان قرار داشت اما در نیمه اول موفق به دفع تک به تک نشد و ضربه سر را وارد دروازه ذوب آچان کرد. سرمربی پرسپولیس در نیمه دوم شیرزد تامیروف را برای تقویت خط حمله تیمش به زمین فرستاد اما مهاجم قرمز ازبکستانی تنها 2 لمس توپ داشت و نمایش ناامیدکننده ای از خود به جای گذاشت!

تمیروف که فصل گذشته به خاطر سبک بازی اش مورد انتقاد قرار گرفت، با نمایش ناامیدکننده اش در هفته ابتدایی لیگ برتر بر هجمه ها افزود و عملکرد ضعیف او باعث شد تا یحیی گل محمدی به دنبال مهاجم خارجی دیگری به عنوان سرمربی پرسپولیس باشد. مربی معتقد است، اگرچه قرمزپوشان یورگن لوکادیا را به خدمت گرفتند، اما جذب این مهاجم سرشناس برای تقویت خط حمله سرخ پوستان کافی نیست.

بازیکنان پرسپولیس تاکنون از هر 4 سهمیه خارجی خود استفاده کرده اند. گئورگی گلسیانی، وحدت حنانوف، شیرزد تمیروف و یورگن لوکادیا. مدیران باشگاه که اخیرا با درخواست یحیی گل محمدی برای خرید مهاجم خارجی دوم مواجه شده بودند، حالا علاوه بر چالش جذب مهاجم جدید، با چالش پایان دادن به همکاری خود با شیرزد تمیرف، بازیکنی که با سرخپوشان تا پایان لیگ بیست و دوم قرارداد دارد.

حسین خبیری عضو جدید هیات مدیره پرسپولیس روز گذشته رسما با درخواست یحیی گل محمدی برای خرید مهاجم خارجی جدید موافقت کرد و از تلاش مدیران این باشگاه برای جذب بهترین گزینه خبر داد. با توجه به عقد قرارداد لوکادیا و خرید دومین مهاجم خارجی، به نظر می‌رسد که پرونده نقل و انتقالات تابستانی سرخ‌ها به پایان می‌رسد، زیرا تمام درخواست‌های کادرفنی با جذب بازیکن خارجی دیگر برآورده شده است. مهاجم .

مقصد بعدی تامیروف است. شاید باز هم لیگ ایران!

شیرزد تامیروف، مهاجم ازبکستانی پرسپولیس که در بازی های تدارکاتی عملکرد قابل قبولی داشت اما در دوران حضورش در پرسپولیس تنها یک بار در دیدارهای رسمی برای قرمزها گلزنی کرد، حالا در یک قدمی لیست پرسپولیس قرار دارد. تامیروف در بازار نقل و انتقالات تابستانی مشتریانی چون نساجی و ذوب آخان داشت اما به نظر می رسد این دو باشگاه از خرید مهاجم ازبکستانی پرسپولیس منصرف شده اند.

پیکان تهران در حال حاضر جدی ترین مقصد ممکن برای شیرزد تامیروف محسوب می شود. البته این احتمال وجود دارد که مهاجم ازبکستانی پس از فسخ قرارداد با پرسپولیس به لیگ ازبکستان بازگردد.

دیدگاهتان را بنویسید