پیشنهاد غیرمنتظره پرسپولیس برای یک ستاره برای جبران فصل قبل؛ تصمیم عجیب یحیی

پیشنهاد غیرمنتظره پرسپولیس برای یک ستاره برای جبران فصل قبل؛  تصمیم عجیب یحیی

مذاکرات باشگاه پرسپولیس با رضا اسعدی برخلاف انتظار به سرعت پیش نرفت و حتی شایعه شد که به بن بست رسیده است. روز گذشته محمد محمدی، قائم مقام باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که در مذاکرات به توافق نرسیده اند اما مذاکرات همچنان ادامه دارد. شنیدیم باشگاه پرسپولیس در جلساتی که با این بازیکن و مدیر برنامه هایش داشته، با پیشنهاد 10 میلیارد تومانی برای این بازیکن مواجه شده است اما ظاهراً باشگاه پرسپولیس 4.5 میلیارد تومان به او پیشنهاد داده و ارقامی را نیز به این بازیکن ارائه کرده است. یک گزینه.

این خبر در حالی منتشر شد که برخی از دوستان نزدیک باشگاه قیمت پیشنهادی پرسپولیس را 6 میلیارد تومان اعلام کردند که با آپشن به 8 میلیارد تومان می رسد. ظاهرا هیچ توافقی در این زمینه حاصل نشده است. اینکه مدیر برنامه های این بازیکن اعلام کرده هیچ اختلافی در مسائل مالی وجود ندارد مشخصا صحت ندارد و همین اختلاف 4 تا 5.5 میلیارد تومانی دلیل ادامه مذاکرات است. البته شنیده ها حاکی از آن است که یکی از شروط این بازیکن حضور بیشتر در ترکیب اصلی پرسپولیس است، اما به نظر می رسد تا زمانی که اختلافات مالی حل نشود، بحث در مورد این موارد فایده ای ندارد.

به نظر می رسد پیشنهاد 4.5 میلیاردی به این بازیکن بیشتر برای جبران مبلغ دریافتی این بازیکن در فصل گذشته بوده است (که ظاهراً با آپشن ها به حدود 11 میلیارد رسیده است) در غیر این صورت سطح قرارداد سال دوم این بازیکن از این پیشنهاد هم بالاتر است.

آخرین اخبار در این راستا نشان می دهد که دو طرف به توافق نزدیک شده اند، از یک سو اسدی برخلاف گمانه زنی های اطرافیان نامزد مشخصی ندارد و با توجه به عملکرد نه چندان خوب او در فصل گذشته تیم ها تمایلی به جذب او با رقم بالایی نداشتند اما از طرفی گل محمدی که تلاش زیادی کرد به جای اسدی بازیکن دیگری را به خدمت گرفت و امیدوار بود احمد نوراللهی یا محمد خدابندلو را به خدمت بگیرد اما موفق نشد و حالا او فقط دو هافبک دفاعی متخصص در تیمش دارد (کمال ساگیدنیا و میلاد سرلاک) و همچنین به باشگاه تاکید کرد که باید حداقل یک هافبک متخصص دیگر اضافه شود و به همین دلیل در حالی که گزینه مناسبی وجود ندارد. تمدید قرارداد اسدی که در نیم فصل دوم توانست عملکرد بهتری از خود نشان دهد در دستور کار قرمزها قرار دارد.

البته در بین بازیکنان فعلی تاجیک وحدت خانوف که فصل گذشته در دو پست دفاع راست و دفاع میانی برای پرسپولیس بازی می کرد، توانایی بازی در پست هافبک دفاعی را دارد و گفته می شود در تمرینات اخیر در این پست بازی کرده است. ، برای اینکه در صورت نیاز به عنوان هافبک دفاعی استفاده شود.علاوه بر این، گئورگی گلسیانی گرجستانی که از سپاهان جدا شد و به پرسپولیس پیوست، با وجود اینکه یک مدافع میانی تخصصی است، سابقه بازی در پست هافبک دفاعی را نیز دارد و می تواند یکی از کلیدهای تیم یحیی را نام برد اما گل محمدی تاکید کرد که اسدی و در نهایت به نظر می رسد این اتفاق بیفتد و باشگاه بتواند با مبلغ قابل قبولی نسبت به مبلغی که با سایر بازیکنان بسته شده است، قرارداد اسدی را تمدید کند.

دیدگاهتان را بنویسید