پیشنهاد غیرمنتظره پرسپولیس برای ستاره فراری و جنجالی

پیشنهاد غیرمنتظره پرسپولیس برای ستاره فراری و جنجالی

بوژیدار رادوشوویچ، دروازه بان کروات پرسپولیس پس از دریافت نکردن دستمزد نیم فصل از این تیم جدا شد و برای دریافت مطالباتش به فیفا شکایت کرد. در حالی که قائم مقام پرسپولیس گفته در پرونده رادوشوویچ دفاع خوبی انجام داده اند، دروازه بان کروات در نهایت حکم سختی را علیه قرمزها دریافت کرد. رای فیفا در پرونده رادوشوویچ به پرسپولیس رسید و حکم پرسپولیس تایید شد.

طبق نامه فیفا به پرسپولیس، سرخپوشان به پرداخت 866 هزار یورو (معادل 950 هزار دلار) محکوم شدند و باید در اسرع وقت این مبلغ را پرداخت کنند.

این در حالی است که در نامه فیفا تاکید شده است که پرسپولیس باید با هر سال تاخیر 5 درصد سود به رادو پرداخت کند و هزینه دادگاه نیز بر عهده باشگاه پرسپولیس خواهد بود. پرسپولیس در دفاع از او موفق شد مبلغ تعیین شده از سوی فیفا را حدود 65 هزار یورو کاهش دهد اما قطعا با رای دادگاه عالی ورزش پرسپولیس محکوم خواهد شد و باید مابقی هزینه دروازه بان کروات را بپردازد. پرسپولیسی ها که به خوبی می دانند شانسی برای برنده شدن در این پرونده ندارند، در روزهای اخیر پیشنهادی جدید و البته عجیب به رادو داده اند تا از پرداخت این مبلغ هنگفت خلاص شوند. مدیران پرسپولیس در تماس اخیر با این دروازه بان کروات اعلام کرده اند که او قراردادی 2 ساله جدید با پرسپولیس امضا می کند و هر فصل 300 هزار دلار دریافت می کند. باشگاه همچنین اعلام کرد که 160 هزار دلار بابت مطالبات قبلی این دروازه بان پرداخت خواهد کرد. بازیکنان پرسپولیس به رادو پیشنهاد کردند که همچنان منتظر رای دادگاه عالی ورزش هستند و در نهایت باید بدون استفاده از این بازیکن حدود 900 هزار دلار به او بپردازند.

رادو در صورت قبول پیشنهاد جدید پرسپولیس از شکایت خود صرف نظر می کند و به نفع کل پرسپولیس خواهد بود. قرمزها می توانند مانند سال های گذشته روی رادو به عنوان دروازه بان دوم قابل اعتماد حساب کنند. دروازه بان کروات با وجود این پیشنهاد، از مدیران پرسپولیس مهلت چند روزی خواست تا پاسخ نهایی را به آنها بدهند. باید دید رادو پیشنهاد پرسپولیس را می پذیرد یا صبر می کند تا دادگاه عالی ورزش رای بدهد و پولش را از این طریق دریافت کند.

دیدگاهتان را بنویسید