آیا یحیی گل محمدی از پرسپولیس می رود؟ یک پیشنهاد جذاب رسیده است

آیا یحیی گل محمدی از پرسپولیس می رود؟  یک پیشنهاد جذاب رسیده است

باشگاه گل گهر سیرجان برای انتخاب سرمربی فصل آینده این تیم برنامه ریزی هایی را برای انتخاب سرمربیان داخلی و خارجی به موازات یکدیگر انجام خواهد داد. شاید باور کردنی نباشد اما سیریانی ابتدا نام 40 گزینه را در لیست خود قرار داد و پس از برگزاری دو جلسه طولانی به نام 10 مربی رسید و در حال حاضر در محدوده بررسی وضعیت این مربیان هستند تا می تواند به گزینه ای برسد که مناسب ترین شرایط باشگاه است

با توجه به اقدامات بعدی باشگاه گل گهر، یحیی گل محمدی یکی از گزینه های کارکنان این باشگاه است و از آنجایی که فینال جام حذفی برگزار نشده است، امکان مذاکره با سرمربی پرسپولیس وجود ندارد. نکته جالب اینکه این مربی یک سال دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد. سایر مربیان بومی مورد توجه باشگاه داستان متفاوتی دارند و مسئولان این باشگاه در حال بررسی شرایط آنها هستند.

وضعیت مربیان ایرانی احتمال انتخاب مربی خارجی را بیشتر می کرد. استراتژی پنج ساله باشگاه گل گهر که از سال گذشته آغاز شد به گونه ای است که سایر بخش های باشگاه، آکادمی باشگاه، سازمان فوتبال، انتقال 100 درصدی تیم به سیرجان، آینده این تیم است. ، فوتبال و چیزهای دیگر باید مسیر رشد و توسعه را طی کند.

کادرفنی این باشگاه رزومه چند مربی از یونان، کرواسی، ایتالیا و اسپانیا دارد که مربیان اسپانیایی دو گزینه هستند. البته پرداخت دستمزد مربیان خارجی سختی های خود را دارد و باید در این راستا به توافق رسید. سیریانی نمی خواهد اتفاقاتی که برای افرادی مانند آندره آ استراماچونی و باشگاه مورد نظر رخ داد، برای این باشگاه تکرار شود.

گل گهر بازیکنان بسیار خوبی دارد که قراردادشان به پایان رسیده و باشگاه های دیگر در حال مذاکره با این بازیکنان هستند. به همین دلیل باشگاه سیرجانی قصد دارد در اسرع وقت سرمربی تیم خود را مشخص کند و بر اساس خواسته سرمربی با این بازیکنان وارد مذاکره شود.

دیدگاهتان را بنویسید