دو پیشنهاد وسوسه انگیز برای ستاره پرسپولیس و یحیی رسیده است

دو پیشنهاد وسوسه انگیز برای ستاره پرسپولیس و یحیی رسیده است

ستاره تهاجمی فعلی پرسپولیس آذرماه سال گذشته با مدیران این باشگاه مذاکراتی انجام داد و در ابتدا به بن بست رسید.

در آن زمان باشگاه پرسپولیس پیشنهادی برای قرارداد یک و نیم ساله نداده بود و علاوه بر یک سال مشروط، خواهان قراردادی شش ماهه بود. در حالی که عیسی برای عقد قرارداد یک و نیم ساله اصرار داشت. در واقع جایگاه باشگاه پرسپولیس در راستای سیاست سرمربی این تیم بود. با توجه به اینکه عیسی یک سال از میادین دور بود، طبیعی بود که زمان زیادی برای بازگشت به روزهای اوج خود داشته باشد و این اتفاق نیز در آن زمان نمی‌توان قطعی بود. از این رو یحیی درخواست کرد ابتدا با الکتیر قرارداد کوتاه مدت ببندد و اگر بتواند تا قبل از پایان فصل نظر کادر فنی را جلب کند، قرارداد جدیدی با او امضا شود.

باشگاه پرسپولیس حتی با امضای قراردادی یک و نیم ساله که مشروط به فصل بعد است، موافقت کرد اما عیسی و مدیران برنامه هایش حاضر به پذیرش آن نشدند. در این مورد باشگاه پرسپولیس به عیسی اعلام کرد که به این پیشنهاد فکر کند و در روزهای آینده تصمیم خود را اعلام کند. موضوع دیگر این است که طرفین بر سر مسائل مالی به توافق نهایی نرسیدند اما در نهایت این موضوع حل شد.

از طرفی عیسی آل کثیر قرارداد مشروط را پذیرفت و فصل بعد (لیگ بیست و سوم) منوط به توافق طرفین شد! حالا خبرها حاکی از آن است که عیسی آل کثیر و پرسپولیس هنوز به توافق نرسیده اند و قرارداد فصل آینده نیز رسمی نشده است. اگرچه خود عیسی آل کثیر تمایل دارد در پرسپولیس بماند و به فوتبالش ادامه دهد، اما مشخص است که رقم قرارداد و مسائل مالی نیز برای گلزن آخرین دربی مقابل استقلال مهم است.

خبر جدید حکایت از پیشنهاد دو باشگاه اماراتی و قطری به عیسی الکتیر دارد که با نرخ کنونی دلار در کشورمان رد شدن از آن اصلاً آسان نیست!

دیدگاهتان را بنویسید