پیشنهاد وسوسه انگیز برای ستاره ای که با پرسپولیس همراه شد!

پیشنهاد وسوسه انگیز برای ستاره ای که با پرسپولیس همراه شد!

رضا شکاری در دو فصل گذشته یکی از بازیکنان خوب لیگ برتر و باشگاه گل گهر سیرجان بوده است. شکاری که سابقه بازی در فوتبال روسیه و تمامی رده های بزرگ ملی را در کارنامه دارد، در فصول اخیر بارها به پرسپولیس علاقه مند شده و موضوع حتی به صحبت های حضوری نیز کشیده شده است. رضا به آستانه انعقاد قرارداد با پرسپولیس رسید اما به دلایلی این اتفاق نیفتاد و حضور شکاری در پرسپولیس منتفی شد.

حالا با توجه به آغاز فصل نقل و انتقالات زمستانی، این بازیکن بار دیگر به باشگاه پرسپولیس لینک شده و زمزمه هایی مبنی بر علاقه باشگاه پرسپولیس به این بازیکن به گوش می رسید. پیگیری های ما نشان می دهد که تا به امروز هیچ مذاکره ای بین پرسپولیس و شکاری صورت نگرفته است و اولویت پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی است. با این حال شکاری از قطر پیشنهاد دارد و در صورت توافق ممکن است این بازیکن را در نیم فصل دوم در فوتبال قطر ببینیم.

در قرارداد شیخاری بند آزادسازی 350 هزار دلاری وجود دارد و هر تیمی که بخواهد این بازیکن را به خدمت بگیرد باید این مبلغ را به باشگاه گل گهر پرداخت کند. پیشنهاد مالی دو فصل و نیم باشگاه قطری به رضا شکاری حدود یک میلیون دلار است و مذاکرات طرفین ادامه دارد. لازم به ذکر است قرارداد شکار با گل گهر در این فصل حدود 11 میلیارد است.

دیدگاهتان را بنویسید