پیشنهاد وسوسه انگیز و سنگین استقلال برای ستاره پرسپولیس

پیشنهاد وسوسه انگیز و سنگین استقلال برای ستاره پرسپولیس

یکی از بازیکنان آاک یوننان که وضعیتش برای فصل آینده نامشخص است، کریم انصاری فرد است. این مهاجم ایرانی تا تابستان 2023 قرارداد دارد اما شایعه شده که در لیست مازاد باشگاه یونانی قرار دارد.

پس از رسانه ای شدن این اتفاق برخی از نزدیکان یحیی گل محمدی این مهاجم باتجربه را به سرمربی پرسپولیس معرفی کردند. سرمربی پرسپولیس در آن زمان به دنبال دو مهاجم خارجی بود و یکی را از لیگ پرتغال انتخاب کرد. کاسیانو انتخاب اول یحیی گل محمدی است وای داشت فیلم می دید تا یک مهاجم خارجی دیگر پیدا کند اما هنوز به جایی نرسیده و دارد فیلم بازیکنان آن طرف آبی ها را تماشا می کند!

در همین رابطه شنیدیم که کریم انصاری فرد با پیشنهادی عجیب و جنجالی روبرو شده است. ظاهرا استقلالی که هنوز از خرید سجاد شهبازاده یا کاوه رضایی مطمئن نیست و می خواست یک مهاجم 6 امتیازی و گلزن بیاورد، پیشنهاد وسوسه انگیزی به کریم انصاری فرد داده اما این بازیکن عذرخواهی کرد و پاسخ داد: متاسفم. متر با پرسپولیس.»

نکته عجیب اینجاست که با وجود سابقه همکاری خوب با کریم انصاری فرد، یحیی گل محمدی به پیشنهاد خرید کریم انصاری فرد پاسخی نداده است. این در حالی است که نام کاسیانو دیاز هفته ها است که در رسانه ها مطرح شده و همه از رضا درویش تا محمد محمدی که شخصا مسئول مذاکره با مهاجم برزیلی بوده، در این باره اظهار نظر کرده اند.

باشگاه پرسپولیس تاکنون دلایلی از جمله بحث پول نقل و انتقالات، مذاکرات آپشن و موارد دیگر را از موانع انتقال کاسیانو عنوان کرده است اما نکته مشترک در اظهارات مسئولان پرسپولیس مبنی بر انتقال این بازیکن به شیاطین سرخ است. تیم “به زودی” است. اما با گذشت چند هفته از تمرین پرسپولیس هنوز زمان مورد نظر فرا نرسیده است و در حالی که دو هفته پیش رسانه های پرتغالی خبر از توافق ویزلا برای جدایی کاسیانو از پرسپولیس دادند، این انتقال هنوز انجام نشده است.

شاید کریم انصاری، مردی با تجربه در این کسری گلزنی، بتواند گنجینه ای برای پرسپولیس باشد، اما به نظر می رسد یحیی گل محمدی علاقه ای به خرید شاگرد سابقش نداشته باشد!

دیدگاهتان را بنویسید