پیشنهاد وسوسه انگیز امارات به ستاره استقلال رسید

پیشنهاد وسوسه انگیز امارات به ستاره استقلال رسید

در شرایطی که استقلال نیم فصل اول را با شکست دو بر صفر مقابل تراکتورسازی به پایان رساند که می تواند در شروع نیم فصل تغییرات زیادی در ترکیب این تیم ایجاد کند و یکی از بازیکنان با پیشنهاد خارجی مواجه شود. , روزبه کشمی است .

هافبک دفاعی آبی ها که هفته موفقی را سپری کرده، در جام جهانی 2022 قطر مقابل ولز گلی تاریخی به ثمر رساند و سپس دو گل از مهم ترین گل های دوران ورزشی خود را در شهرورد پایتخت به ثمر رساند. ظرف یک ماه

چسمی که غیرمنتظره ترین بازیکن تیم کارلوس کی روش در جام جهانی بود، در آن بازی ها عملکرد خوبی داشت و پیش از این موفق شده بود به ترکیب اصلی استقلال راه پیدا کند، هرچند درخشش او در قطر منجر به پیشنهاداتی شد. برای این بازیکن

طبق اخبار رسیده پیشنهادی از لیگ امارات به روزبه چسمی رسیده و ظاهرا این بازیکن علاقه مند است دومین حضور در لیگ خلیج فارس و لژیونرها را تجربه کند.

تیمی که می خواهد روزبه را به خدمت بگیرد درگیر رقابت های لیگ ADNOC است که البته پیشنهاد مذکور ربطی به فرهاد مجیدی و تیم اتحاد کلبا ندارد. ظاهرا چسمی هم این موضوع را به گوش مدیران رسانده و قصد دارد نیم فصل از استقلال جدا شود.

حال باید دید وضعیت قرارداد آیشمی و استقلال چگونه است و او چگونه می تواند با آبی پوشان از این تیم جدا شود و اصولاً این اتفاق می افتد یا خیر، اما آنچه مشخص است پیشنهاد این تیم قدیمی اماراتی است. موضوع هوا برای بازی در نیم فصل دوم در لیگ ADNOC امارات.

چسمی پیش از این پس از پایان لیگ نوزدهم پیشنهادی از لیگ ستارگان قطر دریافت کرد و به تیم ام الصلال پیوست اما پس از یک فصل در آغاز لیگ بیست و یکم دوباره به استقلال بازگشت و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. فصل قبل با آبی ها.

دیدگاهتان را بنویسید