اقدام فوری برای نجات ستاره از دست پرسپولیس; یک پیشنهاد وسوسه انگیز رسیده است

اقدام فوری برای نجات ستاره از دست پرسپولیس;  یک پیشنهاد وسوسه انگیز رسیده است

درخشش مهدی طارمی در پورتو ادامه دارد. این مهاجم ایرانی سومین فصل حضورش در دراگائو را سپری می کند و با وجود اینکه 30 سال سن دارد، همچنان به عنوان یک گلزن حرفه ای و پاسور حرفه ای برای تیمش به طور موثر بازی می کند.

طارمی در سال 2020 از ریو آوه به پورتو پیوست و قراردادش در سال 2024 به پایان می رسد.حالا روزنامه اوجوگو معروف ترین روزنامه ورزشی پرتغال تیتر و تصویر شماره یک خود را به طارمی اختصاص داد و نوشت پورتو برای نجات مهاجم ایرانی می خواهد قراردادش را تمدید کند. از باشگاه هایی که او را می خواهند، که با کوسه ها مقایسه شده اند.

قرارداد این مهاجم در سال 2024 به پایان می رسد و پورتو می خواهد آن را تمدید کند. مهدی 2 گل تا تخت لیگ قهرمانان پارس فاصله دارد، بازی فردا در بروژ می تواند تاج بهترین بازی انفرادی لیگ قهرمانان اروپا از نظر گلزنی را بر سر او بگذارد.

در 7 اکتبر، زمانی که پورتو رسما قرارداد پپه، اوانیلسون، ژائو مانو و زیدو را تمدید کرد، پینتو دا کوستا (مالک پورتو) تمایل خود را برای تمدید قرارداد با تمام بازیکنانی که مربی آن را مهم می‌دانست، ابراز کرد. رئیس اژدها گفت: “من واقعا امیدوارم به زودی اخبار بیشتری منتشر شود.” در همین راستا O JOGO مطلع شده که یکی از خواسته های رئیس باشگاه تمدید قرارداد مهدی طارمی است که یکی از مهره های کلیدی تیم تحت هدایت سرخیو کونسسائو است.

قرارداد این مهاجم که در تابستان 2020 توسط ریو آوه امضا شد، طولی نکشید تا توانایی های خود را نشان دهد. او در اولین فصل حضورش در 48 بازی 23 گل به ثمر رساند. در فصل دوم تعداد گل های خود را افزایش داد و در همین تعداد بازی آمار گل هایش به 26 گل رسید.

اما خیلی زود همه متوجه شدند که برتری مهدی فراتر از ضربات دقیق او خواهد بود. در بخش پاس گل، بازیکن شماره 9 استعداد خود را نشان می دهد: 34 پاس گل در 100 بازی برای آبی و سفیدها (بدون احتساب پنالتی).

در این فصل، کل تأثیر مستقیم او بر روی گل ها پانزده (9 گل و 6 پاس گل) است که حتی از تعداد بازی های انجام شده (14) برای پورتو نیز بیشتر است.

این ارقام گویای نقش طارمی در موفقیت های پورتو هستند که باشگاه می خواهد به آنها پاداش دهد اما آنها تنها نیستند. طارمی با وجود 30 سال سن، به عنوان یک هدف مطلوب در اروپا شناخته می شود، بنابراین اژدها به دنبال راهی برای حفظ جایگاه باشگاه در بازار هستند.

در حال حاضر تمرکز طارمی روی کمک به پورتو برای رسیدن به اهدافش است که یکی از آنها دیدار فردای دور پنجم لیگ قهرمانان اروپاست. اگر بتواند دروازه بروژ را باز کند، می تواند به عنوان قهرمان ملی کشورش نیز انتخاب شود و به رکوردی تاریخی دست یابد.

مهدی با 5 گل در لیگ قهرمانان اروپا بالاتر از علی دایی (3 گل – بازنشسته) است و در صورت گلزنی به کلوب بروژ می تواند با آزمون لورکوزن بر تخت بنشیند. با توجه به مصدومیت هموطنش در بایر، شانس برابری با سردار یا حتی پیشی گرفتن از او، طارمی خواهد بود.

طارمی همچنین برای امضای بهترین کمپین انفرادی در مسابقات میلیونی فقط باید گل بزند. این مهاجم با 2 گل در دیدار مقابل لورکوزن بهترین رکورد این رقابت ها یعنی. 2 گل زده در فصل 2020-2021. در دیدار رفت که با شکست 4 بر صفر پورتو همراه بود طارمی به دلیل محرومیت غایب بود.

اوانیلسون در این فصل نیز مانند فصل گذشته مهمترین شریک طارمی در خط حمله پورتو بوده است. با این حال، اگر ایرانی از قبل می داند گلزنی در لیگ قهرمانان چگونه است (او تجربه گلزنی در این نبردها را دارد)، نمی توان همین را برای برزیلی گفت زیرا او همچنان به دنبال اولین گل خود در رقابت های اروپایی است. ..

دیدگاهتان را بنویسید