پیشنهاد وسوسه انگیز یک تیم برای ستاره پرسپولیس و یحیی

پیشنهاد وسوسه انگیز یک تیم برای ستاره پرسپولیس و یحیی

یکی از بازیکنانی که در پایان این فصل آزاد می شود مهدی ترابی ستاره ملی پوش پرسپولیس است. ترابی که با وجود عملکرد ضعیف پرسپولیس در این فصل یکی از ستاره های لیگ کشورمان است، مدت هاست که پیشنهاد تمدید قرارداد با باشگاه پرسپولیس دارد.

اما مهدی به مدیران پرسپولیس گفت که ابتدا مطالبات قبلی و البته قرارداد امسال خود را به طور کامل پرداخت کنند تا او بتواند قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کند. مدت زیادی از اولین مذاکره ترابی با پرسپولیس می گذرد اما هنوز خبری از تمدید قرارداد این بازیکن نیست.

این بازیکن که بی شک ستاره تیمش و یحیی گل محمدی است برای فصل آینده حساب ویژه ای روی او باز کرد. مدیران پرسپولیس در یکی دو ماه اخیر بارها اعلام کرده اند که ترابی به زودی قراردادش را تمدید خواهد کرد اما فعلا خبری از تمدید این قرارداد نیست و پرسپولیسی ها همچنان منتظر هستند تا ستاره فصل آینده خود را با پیراهن پرسپولیس ببینند.

شنیده ها حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته مطالبات ترابی را پرداخت کند و قطعا یکی از دلایلی که ترابی از تمدید قرارداد خودداری کرده است همین موضوع است. اما پیگیری های ما نشان می دهد که عدم پرداخت مطالبات تنها دلیل عدم تمدید ترابی نیست، بلکه نتیجه یک پیشنهاد عجیب در این میانه است.

منابع آگاه به ما خبر داده اند که یک تیم صنعتی متمول به شدت به دنبال جذب ترابی است و در چند روز اخیر با پیشنهادی وسوسه انگیز و سخت خواهان جذب ستاره ملی پوش پرسپولیس شده است. این پیشنهاد به قدری از نظر مالی بالاست که در صورت پذیرش، ترابی به یکی از گران قیمت ترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر تبدیل می شود. باید دید ترابی در نهایت چه تصمیمی می گیرد و در نهایت قراردادش را با پرسپولیس تمدید می کند یا به پیشنهاد سنگین تیم صنعتی پاسخ مثبت می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید