فاش شد؛ ماجرای حمله عنایتی به یکی از بازیکنان نیمکت نشین پرسپولیس

فاش شد؛  ماجرای حمله عنایتی به یکی از بازیکنان نیمکت نشین پرسپولیس

رضا عنایتی پس از پایان بازی دو تیم و تساوی 2 بر 2 هواداران مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: افرادی در زمین حضور داشتند که اصلا از پس وظیفه برنیامدند و در زمین با نیمکت ما صحبت کردند. 2-3 سکانس.» می‌خواهم بگویم وقتی به ما احترام می‌گذاریم حد خود را می‌دانی، احترام را فراموش نکن. محدودیت ها.لازم نبود بیایم 4-5 گل بزنیم خیلی مصمم بودیم امتیاز بگیریم و این شد.بهتره امتیاز نگیریم و با تنش ها و شرایط عجیب احترام بذاریم.چون همیشه احترام خاصی قائلم. برای نیمکت حریف. “آنهایی که اندازه آنها هستند، باید بیشتر صحبت کنند.”

خیلی ها فقط این مصاحبه را دنبال کردند تا بفهمند موضوع چیست. چرا مهاجم سابق استقلال و آقای گل فوتبال ایران اینقدر ناراحت است؟

داستان به از دست دادن وقت طرفداران برمی گردد. “مهرداد بشاگردی” دروازه بان این تیم در حالی که تیمش با 2 امتیاز از پرسپولیس پیش بود خود را روی زمین انداخت و زمان از دست رفت.

چندین بار دیگر بازیکنان تیم هوادار وقت خود را تلف کردند که ناگهان محمد عسگری، آنالیزور تیم پرسپولیس با کنایه روی نیمکت تیم هواداران فریاد زد و رو به داور کرد: قاضی اینها از بحرین بدترند!

همین جمله در پی واکنش رضا عنایتی سرمربی تیم هواداری خطاب به عسگری، آنالیزور پرسپولیس با این جمله بود: «آنها روی نیمکت پرسپولیس از شما بزرگتر هستند، پس خفه شو!»

شنیدیم که حمید مطهری، دستیار اول یحیی گل محمدی نیز توسط همکارش فراخوانده شد و درگیری به دو نیمکت کشیده شد که خیلی سریع خاتمه یافت.

این دلیل عصبانیت و عصبانیت رضا عنایتی در نشست خبری پس از بازی است.

دیدگاهتان را بنویسید