دوست نداشتم در پرسپولیس نیمکت نشین شوم

ساعت: 21:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۸
کد خبر: 1806892

بازیکنان و کارکنان تیم فوتبال فولاد اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نظرات بازیکنان و کارکنان تیم فوتبال فولاد پس از قهرمانی در سوپرجام فوتبال ایران.

کعبی: گل محمدی دوست کارخانه من است!
حسین کعبی پس از قهرمانی فولاد در سوپرجام فوتبال ایران گفت: ابتدا به آقای اکبریان و تیم داوری اش خسته نباشید می گویم چون او تصمیم نهایی را گرفت. در فوتبالی که درگیری ها زیاد بود و کارت را کامل نشان می داد، قضاوت می کرد و به همین دلیل خواستم به او تبریک بگویم.
وی افزود: بازی بسیار خوبی داشتیم، فولاد حق قهرمانی داشت. از فرصت‌هایمان استفاده کردیم و پیروز شدیم. پرسپولیس تیم کوچکی نیست و تیم بزرگی است. به این تیم بابت زحماتشان تبریک می گویم.
سرمربی تیم فولاد درباره اینکه گل محمدی مدعی است برای موفقیت باید در فوتبال ایران نیمکت شلوغ باشد، گفت: گل محمدی دوست کارخانه من است! و قبلا دوستش داشتم، اگر برای دیگری بود شاید حرف می زدم، اگر محمدی در گوشم زنگ می زد، حرف نمی زنم. البته او درباره ما صحبت نمی کند، بلکه درباره فوتبال ایران صحبت می کند.
حالتبری: با سپاهان مشکلی نداشتم
محمدرضا حالتبری پس از پیروزی فولاد خوزستان در سوپرجام فوتبال ایران با شکست پرسپولیس گفت: بازی بسیار سختی بود و کار بسیار سختی مقابل پرسپولیس داشتیم. با این حال موفق شدیم در این روز سخت قهرمان شویم.
وی درباره اینکه از سپاهان اصفهان می رود و گفته می شود محرم نویدکیا و طلایی پوشان مشکل دارند، توضیح داد: تغییر همیشه وجود دارد. من با سپاهان و نویدکیا مشکلی نداشتم و سپاهان برایم عزیز است. این در فوتبال طبیعی است و گاهی اوقات همه چیز درست نمی شود. خیلی خوشحالم که فولاد را انتخاب کردم.
مرادیان: جانم را برای موفقیت تیم می دهم
احسان مرادیان پس از پیروزی یک بر صفر فولاد مقابل پرسپولیس و کسب عنوان قهرمانی سوپرجام گفت: خدا را شکر نتیجه زحمات کادر فنی و بازیکنان را گرفتیم. اردوی دو هفته ای را در شرایط سخت برگزار کردیم. هدف ما از روز اول اردوها قهرمانی در سوپرجام بود و توانستیم به هدف خود برسیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا به او توصیه شده که بازی را کنترل کند یا خیر؟ گفت: نصیحت نشدم. من هر کاری برای موفقیت تیم انجام می دهم. جانم را برای تیمم خواهم داد.
دروازه بان تیم فوتبال فولاد در خصوص اضافه شدن شهاب گردان به این تیم افزود: شهاب گلر باتجربه و خوب است. ما دوستی خوبی داریم چون 2 سال پیش هم تیمی بودیم. امیدوارم بتوانم از تجربیات آقای شهاب استفاده کنم و سال خوبی داشته باشم.
اباشک: ما در خارج از زمین دوست هستیم
محمد آبشک پس از قهرمانی در سوپرجام فوتبال ایران گفت: در چند سال اخیر همیشه مقابل پرسپولیس خوب بازی کرده ایم اما نتوانسته ایم نتیجه بگیریم. تک بازی بود و حساسیت بالا بود و خدا را شکر پیروز شدیم.
او درباره درگیری های این مسابقه گفت: فوتبال است. ما همانطور که آنها صحبت می کنند صحبت می کنیم. در فوتبال هم درگیری وجود دارد. ما خارج از زمین دوست هستیم اما در زمین برای موفقیت تیم می جنگیم.
بازیکن فولاد درباره اخطارش به نکونام گفت: نکونام به من تذکر داد که با داور صحبت نکنم تا اخطار دوم را دریافت نکنم.
حیدری: قهرمانی کوچکترین کار ما برای هواداران بود
وحید حیدری درباره قهرمانی در سوپرجام فولاد گفت: در ابتدا این قهرمانی را به خوزستانی ها تبریک می گویم. ما به آنها مدیونیم، به خصوص در چند هفته اخیر. با اینکه فوتبال خوبی ارائه کردیم اما نتیجه خوبی نداشتیم. این پیروزی کمترین چیزی بود که می توانستیم به هواداران خود ارائه دهیم. بازی خیلی خوبی انجام دادیم و پیروز شدیم.
وی درباره تنش زیاد در بازی گفت: فوتبال همین است و با این حساسیت در مسابقه تنش وجود دارد. خوشبختانه داور خوب قضاوت کرد و در نهایت برای ما خیلی خوب بود.
بازیکن فولاد گفت: امیدوارم این قهرمانی باعث شود در لیگ هم نتایج خوبی کسب کنیم.
تذکر هاشمی: نمی خواستم به نیمکت پرسپولیس بروم
مهدی هاشمی نسب درباره قهرمانی در سوپرجام فولاد گفت: به چیزی جز پیروزی فکر نمی کردیم. وضعیت ما در لیگ برتر نسبتا بد بود و می خواستیم برنده شویم تا بازی برگشت را بهتر آغاز کنیم. خوشبختانه برد خوبی بود و به هواداران تبریک می گویم.

او گفت: شایعه شده بود که او دوست دارد دستیار اول نکونام باشد. واقعیت این است که ما مشکلات خانوادگی داشتیم چون خانواده من از همه چیز مهمتر است. پدر و مادرم حوصله شان سر رفته بود و من ترجیح دادم با آنها باشم. خدا را شکر حالشان بهتر شد و من برگشتم.
سرمربی فولاد با بیان اینکه مقابل پرسپولیسی ها قرار نمی گیرد، گفت: این یک سنت جهانی است که فقط سرمربی راه می رود و الان 30 نفر به یکباره روی نیمکت می روند. در کل همه نیمکت نشینان دوستان من هستند و هم تیمی من بوده اند. بعضی از کارهایی که انجام می شود از ته دل است و گاهی آدم نمی خواهد نیمکت نشین شود.
هاشمی نسب با بیان اینکه حواشی زیادی در این مسابقه وجود داشت، گفت: پس از اخراج یک نفر از تیم حریف، سوت هایی برگشت. یکی دو اشتباهی که شد اصلا اشتباه نبود و اگر هم اشتباه بود کارت نداشتند. به هر حال این هم بخشی از فوتبال است و همیشه اعتراض وجود دارد، اما به نظرم در آن صحنه مستحق اخراج نبودم.
عبدالله زاده: امشب با لیوان می خوابم
احمد عبدالله زاده پس از قهرمانی در سوپرجام گفت: امشب می خواهم با قهرمانی بخوابم و خوزستانی ها امشب باید خوشحال باشند. کسب این قهرمانی کمترین کاری بود که می توانستیم برای خوزستانی ها انجام دهیم.
وی افزود: خوزستان با وجود خاک و سایر مشکلات در وضعیت بسیار بدی قرار دارد. همین که توانستیم آنها را خوشحال کنیم، برایمان کافی است. این جام تقدیم به تمام مردم خوزستان.
علوی: ما ثابت کردیم که بهتر از پرسپولیس هستیم
محمد علوی درباره قهرمانی در سوپرجام فولاد گفت: البته از آنجایی که این یک بازی است اتفاقات زیادی در آن رخ می دهد، خوشبختانه توانستیم ثابت کنیم تیم بهتری هستیم و روند قهرمانی در سوپر پرسپولیس را متوقف کردیم. جام.
او به این بازیکن گفت: ما باید تقویت شویم. خوشبختانه بومی ها را بردیم و خارجی ها ماندند و امیدوارم یکی دو دوست خوب را جذب کنم و نماینده خوبی در آسیا باشم.
سرمربی فولاد درباره درگیری های زیاد در این بازی گفت: از آنجایی که این یک بازی است و کارت های زرد و قرمز در مسابقات بعدی حساب نمی شود، این طبیعی است.
علوی در پاسخ به این سوال که آیا فولاد وقت تلف می کند، گفت: نه، اینطور نبود. خوب بازی کردیم و مسلط بودیم. اکبریان هم امشب خیلی خوب بازی کرد و حیف شد که از داور خداحافظی کرد.
وی در پاسخ به این سوال که آیا غیبت پاتوسی دلیل فنی دارد یا خیر، گفت: باید از نکونام بپرسید.
این فولادساز در پاسخ به این سوال که آیا تست تاج مثبت بوده است، گفت: خیر، اینطور نبود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید