دوست نداشتم در این شرایط پرسپولیس را تنها بگذارم


ساعت: 00:14
تاریخ انتشار: 14.03.1314
کد خبر: 1843426

بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس بعد از بازی هفته گذشته مقابل فایرپاس که با پیروزی پرسپولیس همراه بود صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ افشین پیروانی، سرمربی پرسپولیس درباره آخرین بازی پرسپولیس گفت: خدا را شکر ما تیم پرسپولیس هستیم، همیشه باید برنده باشیم و همیشه از ما انتظار قهرمانی داشته باشیم، اما از ابتدای بازی مشکلاتی برای ما وجود دارد. فصل ما به همه ما که سخت کار می کنیم نمی خواهیم، ​​الان درست است که هواداران کم هستند، اما من به هواداران، کادر فنی، باشگاه، مدیریت، بازیکنان، کادر پزشکی و تدارکات می گویم که این کار را نکنید. خسته شدن.

وی ادامه داد: حیف که نتوانستیم قهرمان شویم، امتیازهای خوبی هم جمع کردیم. 63 امتیاز خوب است. 3 امتیاز (بازی با تراکتور) برای ما شک نکنید چون تیم حریف اجازه نداد از روی سکو بازی کنیم. در نهایت تمام تلاشمان را کردیم که مانند سال گذشته 10 ماه پنجره هایمان را نبندیم. ما می توانیم 12 ماه در سال بدون مشکل مالی جلو برویم. برای تبدیل شدن به یک قهرمان، چیزهای زیادی باید اتفاق بیفتد. انشاالله باید به سال جدید برسیم.

یکی از پیروان در پاسخ به این سوال که آیا فصل آینده در این تیم خواهد بود یا خیر، گفت: تا زمانی که آنها ما را بخواهند آنجا هستیم. من پرسپولیسی هستم و در تیم می مانم و اگر نباشم طرفدار تیم هستم.

یکی از پیروان با بیان اینکه تیم برای فصل آینده خوب بسته خواهد شد، گفت: من کاری به بستن بازیکن ندارم. برام مهم نیست کی میاد و میره انشاالله کادر فنی در این مورد تصمیم گیری خواهد کرد. امیدوارم بهترین ها را بیاورند و رهبری هم تلاش کنند خدای ناکرده. برای بردن باید خیلی اتفاق بیفتد. مدیریت، کادر فنی، هواداران و بازیکنان باید دست به دست هم بدهند تا تیم قهرمان شود.

پیروان فزود: دوستان آنقدر از پهلوانی گفتند که ما شک کردیم. به عده ای امتیاز معیشتی داده شد و برخی دیگر در 48 ساعت تاج گذاری کردند! مدیر شب می خوابد و صبح میلیاردی در حسابش دارد. به نظر شما این قهرمانی پاک است؟!

مدیرعامل پرسپولیس درباره حضور ملی پوشان در اردوی تیم ملی تصریح کرد: ما به وظیفه قانونی خود عمل کرده ایم و به بازیکنان ملی پوش داده ایم تا مجبور به عذرخواهی نشویم. هیچ دلیلی وجود ندارد که کاری انجام دهید و سپس عذرخواهی کنید.


آلیشیا: مدت زیادی است که در خدمت پرسپولیس هستم

امید عالیشاه هافبک پرسپولیس بعد از آخرین بازی پرسپولیس گفت: خدا را شکر فصل با تمام تلخی ها و شیرینی ها به پایان رسید. ما می خواستیم بهتر از آن به پایان برسانیم، اما این فوتبال و همه چیز است. فکر نمی کنم با توجه به شرایط فعلی نتیجه خیلی بدی گرفتیم، اما به محض اینکه به پیروزی رسید خدا را شکر.

وی ادامه داد: چند بازیکن هم داشتیم، در نیمه دوم تعویض زیادی نداشتیم، دستمان خالی بود اما خدا را شکر فصل با پیروزی به پایان رسید.

علیچاه در خصوص اینکه آیا فصل آینده در تیم پرسپولیس خواهد بود یا خیر، گفت: با پرسپولیس قرارداد دارم و اگر عمری برایم باقی بماند به پرسپولیسی ها افتخار می کنم. خدا را شکر که فصل با این پیروزی به پایان رسید.


* رضایان: نمی خواستم در این شرایط پرسپولیس را تنها بگذارم

رامین رضاییان مدافع پرسپولیس درباره تغییر اواسط نیمه دوم و حضورش در رختکن گفت: آقای گل محمدی و باقری هم کاملا متوجه هستند که دو روز اخیر سرماخوردگی شدیدی داشتم و ویروس آزارم داد و من را آزار داد. با قرص و آمپول بازی کرد

وی افزود: شرایط تیم سخت بود و بازیکنان زیادی در اختیار نداشتیم اما دوست نداشتم در این شرایط تیم را تنها بگذارم. متاسفم که نتوانستم تا پایان بازی با آنها باشم. شرایط جسمانی ام واقعا اجازه نمی داد به کار ادامه دهم.


* نعمتی: امیدوارم کادرفنی پرسپولیس فصل آینده یک تیم خوب ببندد

سیامک نعمتی پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل فایرپساس گفت: برای ما و فجر این دیدار در جدول مهم نبود اما تمرکزمان این بود که فصل را با پیروزی پشت سر بگذاریم. امیدوارم مدیریت باشگاه بازیکنان ما را حفظ کند، تیم خوبی بسازد و سال آینده به قهرمانی برود.

وی درباره وضعیت فصل آینده خود تصریح کرد: افتخار می کنم که با لباس پرسپولیس در زمین حضور دارم. با کادرفنی باشگاه صحبت می کنم تا اگر فرصتی شد بتوانم در خدمت پرسپولیس باشم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید