تمسخر سنگین استقلالی ها: کورخوانی مرادمند و مطهری را دوست نداشتم

تمسخر سنگین استقلالی ها: کورخوانی مرادمند و مطهری را دوست نداشتم

پرسپولیس رهبر لیگ برتر و امید اول قهرمانی است در حالی که استقلال مدافع عنوان قهرمانی دیگر شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارد. ارسلان مطهری پس از بازی مس رفسنجان با طعنه به بازیکنان پرسپولیس مدعی شد که یک قهرمانی زیبا بهتر از چندین قهرمانی زشت است.

حالا پس از گذشت چند روز از آن بازی، محمدحسین مرادمند ضمن گلایه از علیرضا بیرانوند گفت که از روزی می ترسند که دربی در فینال جام حذفی برگزار شود و…

بهروز سلطانی دروازه بان سابق پرسپولیس در این خصوص می گوید: من خودم اولین نفری بودم که علیرضا بیرانوند را متهم به پرداخت کورکورانه بعد از پیروزی در دربی کردم اما الان می بینم که برخی استقلالی ها بدترین کور را می پردازند. من حرکت بیرانوند را تایید نمی کنم و نمی توانم مدافعی را بعد از مدت ها فیکس و گل زدن و ادعای بقیه از لوپ لوپ قبول کنم!

وی ادامه می دهد: یا ارسلان مطهری که مهاجم خوبی است بیاید و قهرمانی پرسپولیس را زیر سوال ببرد. خیلی جالبه که هر وقت دوستان استقلالی قهرمان شدند پاک بود و قهرمانی پرسپولیس اتفاق افتاد؟! این سخنان خنده دار و توجیه کننده است. مردان قهرمانی را از دست دادند و حالا می خواهند به این شکل پیش بروند. لااقل اگر علیرضا بیرانوند شعری گفته بعد از برد دربی بوده است نه اینکه هنوز دربی حذفی قطعی نشده است شما بیایید شعر بخوانید.

دروازه بان سابق تیم ملی خاطرنشان می کند: قصد نصیحت ندارم. بهروز سلطانی از سن من گذشته است و من دیگر حوصله قری خوانی ندارم و البته در جوانی قری نمی خواندیم. ما در زمین حرفمان را می زدیم اما در کل حرف محمدحسین مرادمند و ارسلان مطهری را دوست نداشتم. فوتبال فقط امشب و امروز نیست، فردا هم هست. شما باید احترام بگذارید تا به شما احترام بگذارند و این رینگ بوکس نیست که کور باشید. چیزی برای گفتن وجود دارد، شما باید در خط میانی بازی کنید و کشیدن چنین خطی برای فینال حذفی خوب نیست. در کل حرف مرادمند و ارسلان مطهری را دوست نداشتم.

سلطانی تصریح کرد: متأسفانه به نظر می رسد اخلاق و احترام جای خود را به بی اخلاقی در فوتبال ما داده است، فوتبال ما پرگل است و همه تحت فشار هستند. از مدیرعامل و سرمربی گرفته تا بازیکنانی که وقتی نمی توانند به هدفشان برسند، سعی می کنند حریفان را نابود کنند. خواندن کور خوب است، اما به شرطی که اهل عمل باشید. هنگام خواندن قبل از مسابقه، باید بدانید که در روز مسابقه پاسخ خواهید داد. باید بتوانید تا جایی که می توانید بخوانید.

وی می افزاید: به نظر می رسد این مصاحبه ها عمدی و برای برهم زدن تمرکز تیم پرسپولیس است. بازیکنان پرسپولیس باید خیلی مراقب باشند که در این دام نیفتند. بازیکنان و حتی مربیان تیم های مقابل را می بینیم که برای پاسخ دادن به بازیکنان و مربیان پرسپولیس کری می خوانند اما حواس بچه ها باید متمرکز باشد. پرسپولیس باید کار خودش را بکند و از این بازی ها دور بماند. همانطور که بچه ها توانستند در یک بازی عالی و عالی با 4 گل تیم خوب گل گهر سیرجان را شکست دهند، باید روی بازی آخر مقابل نساجی هم تمرکز کنند.

سلطانی درباره همبازی با نساجی مازندران نیز می گوید: بدون شک بازی در مقابل تماشاگران پرشور و دوست داشتنی مازندرانی سخت است. با این حال، پرسپولیس پرسپولیس و پرافتخارترین تیم لیگ برتر کشور است که به دنبال جشن قهرمانی در هفته سی ام است. این بازی مهم است اما به نظر من نباید بزرگتر و بزرگتر از آنچه هست ساخته شود، پسران پرسپولیس آنقدر تجربه دارند که بازی آخر را در قائم شهر با دقت و تمرکز انجام دهند. در پایان این بازی جام قهرمانی توزیع می شود و تمامی اعضای تیم پرسپولیس به اهمیت آن واقف هستند. مطمئنم پرسپولیس بهترین نمایش فصل خود را مقابل نساجی به نمایش خواهد گذاشت.

بالاخره او هم می گوید: یک بار دیگر تکرار می کنم که یحیی گل محمدی و پرسپولیسی ها نباید به کورخوانی یا کنار زدن حریفان بپردازند. پرسپولیس باید بدون توجه به این مشکلات به کار خود ادامه دهد و به قهرمانی لیگ برتر برسد. جام قهرمانی نیم قدم با پرسپولیس فاصله دارد و خدای نکرده به آن برسند.

دیدگاهتان را بنویسید