مطهری: با هیات نساجی اختلافی نداشتم/ حسینی: در سایپا جادوگری ندیدم

ساعت: 21:07
تاریخ انتشار: 14/05/08
کد خبر: 1779593

سرمربی و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی مقابل تیم فوتبال نساجی اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید مطهری پس از پیروزی پرسپولیس مقابل نساج در هفته دوم لیگ برتر گفت: با توجه به دیدار هفته اول آنها مقابل فجر سپاسی، بازی سختی را پیش بینی کرده ایم. سعی کردیم برنامه مان در بازی کار کند. این به طور کامل اتفاق نیفتاد. در نیمه اول انتظارات ما بسیار بالاتر بود. همیشه شرایط نرمال و خوبی نداشتیم اما در نیمه دوم طبق آنچه گفته شد ریتم بازی تیم بهتر شد و توانستیم سه امتیاز مسابقه را از آن خود کنیم.

وی در مورد اینکه آیا نساجی نسبت به فصل گذشته تغییر کرده است، گفت: نساجی همیشه تیم قابل احترام و بسیار خوبی بوده است. من تجربه مربیگری در این تیم را دارم. می دانم که هواداران او این تیم را دوست دارند. برایشان در ادامه لیگ آرزوی موفقیت دارم.

مطهری با بیان اینکه با کادرفنی نساجی درگیر شده و گفته می شود داور به نیمکت پرسپولیس کارت نداده است، گفت: نه اصلا چنین چیزی وجود نداشت. نگاهت را نمی دانم ما همیشه سعی می کنیم کارمان را انجام دهیم.

سیدجلال حسینی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل نساج گفت: بازی سخت اما خوبی بود. تیم نساجی خیلی خوب است. او امروز خیلی خوب بازی کرد اما توانستیم سه امتیاز خوب را کسب کنیم.

کاپیتان پرسپولیس درباره بلاتکلیفی که یحیی گل محمدی به آن اشاره کرد، گفت: او همه چیز را گفت. امیدوارم همه چیز درست پیش بره بعد از بازی با الهلال، حالا لیگ شروع شده و برای درست کردن همه چیز به زمان نیاز داریم. امیدوارم صدری هم کمک شود. ما واقعا گیج شده ایم، اما منتظریم ببینیم چه اتفاقی می افتد.

وی در خصوص قضاوت بازی امروز گفت: هر دو تیم اعتراض کردند، کارشناسان در مورد این مسائل اظهار نظر می کنند.

حسینی در خصوص اینکه زمانی در سایپا بازی می کرد و در آن زمان صحبت از جادوگری بود، گفت: در سایپا چنین چیزی ندیده ایم. مربی ما علی دایی بود. ذوالفقار نسب لیث بارسکی و لوران بودند. من نمیدانم چه اتفاقی در حال رخ دادن است.

وحید امیری پس از پیروزی پرسپولیس مقابل نساجی گفت: بازی خوبی بود و در این دیدار موقعیت های زیادی به حریف ندادیم و موفق به پیروزی شدیم.

وی با بیان اینکه در دو بازی دو پاس گل دادم گفت: این هم زحمات بچه هاست و امیدوارم ادامه بدهد و هواداران ما را دوباره خوشحال کند.

هافبک پرسپولیس خطاب به داور گفت: متاسفانه همه ما از اول بازی اعتراض داشتیم. ما بازیکنان باید با فشار داوران کنار بیاییم. همانطور که به زمین فشار می دهیم، نیمکت اضافه می شود. مطمئن باشید داورهای خیلی خوبی داریم.

امیری در خصوص مشکلات مالی و مدیریتی پرسپولیس تاکید کرد: در این چند سالی که در این تیم بودم و خدمت کردم همیشه مشکلات مالی و بدهی وجود داشت و پنجره بسته است، امیدوارم این مشکلات برطرف شود. کادرفنی و بازیکنان برای خود و هواداران زحمت می کشند و امیدوارم مسئولان واقعا به فکر تیم باشند و هر چه زودتر مشکلات را حل کنند تا به شرایط ایده آل و عادی برسیم.

فرشاد فرجی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل نساجی در ورزشگاه آزادی گفت: برای رسیدن به اهدافمان باید بیشتر تلاش کنیم.

مدافع پرسپولیس درباره اینکه هواداران انتظار دارند این تیم دوباره قهرمان لیگ شود، گفت: قطعا همه تیم ها اهداف بزرگی دارند. امسال تیم های قدرتمندی در لیگ حضور دارند. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا خود را به بهترین شکل نشان دهیم. نتیجه دست خداست اما قول می دهیم هر کاری که بتوانیم انجام دهیم تا هواداران را خوشحال کنیم.

فرجی در خصوص اینکه زوج سیدجلال از پرسپولیس دفاع می کنند، گفت: برای من افتخار است. سرمربی و کادرفنی هر تصمیمی بگیرند من هم سرباز پرسپولیس هستم.

مهدی ترابی پس از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل نساجی در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: این برد ارزشمند بود و امیدوارم در دیدارهای بعدی نیز بازی های خوبی به نمایش بگذاریم. خدا نکند با یک بازی خوب بتوانیم پیروز شویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس امسال توانست دو هت تریک کند یا خیر، گفت: پرسپولیس همیشه پرسپولیسی بوده و تلاش می کنیم عملکرد خوب سال های قبل را تکرار کنیم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی درگیر و شرایط کلی بازی مقابل نساجی گفت: تسگی امسال بسیار متفاوت است و قطعا در پایان فصل جایگاه خوبی کسب خواهد کرد. برای هواداران الهامی و نساجی آرزوی موفقیت دارم. آنها تیم خوبی هستند و سعی کردیم در این دیدار از نقاط ضعف حریف استفاده کنیم و تقریباً موفق شدیم.

دیدگاهتان را بنویسید