شنیدم کی روش با فدراسیون فوتبال قطر قرارداد بسته است/ پیشنهاد رسمی برای موگانلو ندیدم

ساعت: 22:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۸
کد خبر: 1923250

متاسفم که تماشاگران ما در ورزشگاه نیستند.

سرمربی سپاهان اصفهان طلای پوشان را تیمی متفاوت نسبت به روز اول لیگ برتر می داند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خوزه مورایس در نشست خبری پیش از دیدار تیم های سپاهان اصفهان و استقلال اظهار داشت: برای این دیدار بسیار هیجان زده هستم و امیدوارم بازی بسیار خوبی ارائه دهیم. این مسابقه بین دو تیم خوب است که بازیکنان خوبی دارند و بسیار جذاب و با کیفیت خواهد بود. باید دید در این دیدار چه اتفاقی می افتد و کدام یک از این تیم ها قدمی رو به جلو برخواهند داشت.

وی با بیان اینکه هیچ مسابقه ای ساده نیست، تصریح کرد: هر مسابقه ای داستان خودش را دارد و داستان بازی فردا بعد از سوت پایان بازی مشخص می شود. من با این اشتیاق برای ارائه یک بازی زیبا اینجا هستم. من تنها کسی نیستم که دوست دارم این بازی را شخصا ببینم و متاسفم که هواداران ما در ورزشگاه حضور ندارند.

سرمربی سپاهان اصفهان به کمبود هواداران در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برای دیدار با استقلال اشاره کرد و خاطرنشان کرد: امیدوار بودم هواداران در ورزشگاه حضور داشته باشند و امیدوارم این امکان برای آنها فراهم شود. تا پایان فصل به ورزشگاه ها بازگردند. هواداران شایسته دیدن لحظات شاد ما در ورزشگاه هستند. فوتبال بازی زیبایی است و حیف است که مردم نتوانند آن را از نزدیک تماشا کنند.

مورائیس درباره دیدار با ریکاردو ساپینتو که یک دیدار تمام پرتغالی ها را رقم می زند، گفت: این دیدار یک بازی کلاسیک در فوتبال ایران است و نمی توانیم بگوییم دوئل بین مربیان است. چون اینها بازیکنانی هستند که در زمین بازی می کنند و تنها کاری که می توانیم انجام دهیم ارائه تاکتیک و استراتژی است. شاید از این نظر به هم نزدیک هستیم.

وی در ادامه گفت: بیشتر از این دوئل شاهد یک بازی بسیار زیبا از لیگ ایران هستیم. لیگ برتر فوتبال ایران بازیکنان باکیفیتی دارد و این دو تیم هم دارند. من به عنوان یک مربی برای بازیکنانم اینجا هستم و می توانم برای آنها هر کاری انجام دهم.

سرمربی سپاهان در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم در مورد خبر جدایی شهریار موگانلو گفت: نه پیشنهاد رسمی ندیده ام و نه پیشنهادی روی میزم آمده است. ما می توانیم در مورد پیشنهادات رسمی صحبت کنیم و باید به علاقه باشگاه و بازیکن فکر کنیم. اگر در دنیا مثبت صحبت کنیم، می توانیم بسیاری از مشکلات را حل کنیم. مدیریت من طوری است که منفعت همه در نظر گرفته می شود و همه راضی هستند.

مورایس درباره تفاوت استقلال با هفته اول لیگ برتر گفت: استقلال تیمی کاملا متفاوت خواهد بود و می توانیم تاثیر شش ماهه همکاری با این تیم را ببینیم. همه تیم ها با روز اول متفاوت هستند. از جمله سپاهان. نمی توانم بازی فردا را پیش بینی کنم، اما می توانم بگویم که تیم ها به سمت بهتر شدن تغییر کرده اند. آرزو می کنم مردم ایران مسابقه ای را ببینند که از نظر جذابیت و رقابتی که خواهیم داشت در خاطرشان بماند.

وی درباره مصدومان سپاهان برای دیدار با استقلال تصریح کرد: مصدومی نداریم و همه آنها در شرایط عالی هستند. تولید مثل آنها به عملکردی که ارائه می دهند بستگی دارد. برای تکمیل باید بگویم که فقط علی کیخسروی دروازه بان ما مصدوم است.

سرمربی سپاهان اصفهان درباره حساسیت بازی فردا برای ساپینتو و احتمال اخراج او پس از شکست احتمالی مقابل سپاهان، خاطرنشان کرد: فوتبال بازی اتفاقات است و من بهترین ها را برای خودم، تیمم و دیگران دارم. افراد تحت کنترل من می خواهند برخی از افراد را تغییر دهند. با این حال برای خودم، سپاهان، ساپینتو و استقلال بهترین ها را آرزو می کنم.

مورایس درباره انتقادات به بازیکنان خارجی سپاهان و اینکه آیا از آنها راضی است یا خیر، گفت: چه کسانی از این بازیکنان انتقاد کردند؟ من می خواهم با آنها صحبت کنم! این بچه ها بازیکنان خوبی هستند و برایشان آرزوی موفقیت دارم. امروز در این تیم هستیم و نمی دانیم فردا کجا خواهیم بود. با این حال، تا زمانی که هستیم، باید بجنگیم.

وی درباره انتخاب روبرتو مارتینز به عنوان سرمربی تیم ملی پرتغال گفت: این سوال را طبیعی می بینم. مارتینز مربی سطح بالایی است و من از فدراسیون پرتغال حمایت می کنم. چون از فدراسیون ایران برای تصمیمی که به عنوان سرمربی تیم ملی ایران می گیرد حمایت خواهم کرد.

سرمربی پرتغالی سپاهان گفت: جایی شنیدم که کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال قطر قرارداد بسته و از جانشینی او حمایت می کنم. فدراسیون فوتبال پرتغال ثبات دارد و می داند چه می خواهد. پرتغال بازیکنان باکیفیتی دارد و انتظارات زیادی از تیم ملی این کشور وجود دارد.

ژوزه مورینیو پس از ترک اینتر نتوانست به رختکن تیمش برود و اشک ریخت. بعد از جدایی من از سپاهان به رختکن تیم می روی یا نه؟» مورائیس در پاسخ به این سوال که: ما همه با هم فرق داریم و من دوست دارم با مردم تعامل داشته باشم، رابطه من با مردم تا سه سال آینده قوی تر می شود. و ما به اهدافمون میرسیم.وقتی اینهمه خاطره داری جدا شدن راحت نیست.منم مثل مورینیو خیلی احساساتی هستم و نمیدونم گریه کنم یا نه!

دیدگاهتان را بنویسید