فدراسیون فوتبال با ادعای غرامت 3.5 میلیون یورویی مواجه است/ عدم کپی قرارداد قبلی با فدراسیون قطر!

ساعت: 08:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۳
کد خبر: 1791949

مدیر روابط عمومی و سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: هیچ کپی از تفاهم نامه فدراسیون سابق فوتبال در فدراسیون وجود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید حسین شریفی، مدیر روابط عمومی و سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: زمانی که کارگروه VAR در فدراسیون فوتبال تشکیل شد، در شهریور ماه به طور رسمی اعلام کردیم که ۱۵ تا ۱۸ ماه طول می کشد تا این فناوری وارد شود.

وی در خصوص قرارداد اسپانسرینگ در قسمت داوران گفت: حداقل 3000 بازی لیگ برتر را باید در نظر بگیریم، مبلغ قرارداد فدراسیون با اسپانسر بسیار کم و حدود 3 میلیارد تن بود و این قرارداد پس از بحث های مختلف چند برابر شد. . تغییرات زیادی در قرارداد جدید ایجاد کرده ایم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: دو اتفاق دیگر در قرارداد مارک ویلموتس رخ داد و کارکنان آن زمان فدراسیون باید پاسخگو باشند. امروز ساعت 11 جلسه دادگاه دستیار ویلهلم مانوئل فرارا داریم و حکم صادر خواهد شد. وی همچنین خواستار غرامت 300 هزار یورویی شد و تیم حقوقی و وکلای فدراسیون فوتبال در تلاش هستند تا این خسارت را به حداقل برسانند.

وی افزود: تمام تمرکز ما روی این موضوع است تا زمانی که خبر جدیدی مبنی بر شکایت ونزوئلا به فدراسیون فوتبال منتشر شود. این شرکت که چهار سال پیش برای بازی دوستانه ایران و ونزوئلا در آبان ماه با فدراسیون وقت قرارداد بسته بود، قراردادی 4 هزار دلاری امضا کرد و این تعهدات از سوی فدراسیون وقت انجام نشد.

شریفی همچنین تاکید کرد: هیچکس از جایی خواهان سازش نیست و ما هم از آن بی خبریم. همین شرکت تاکنون 3.5 میلیون یورو خسارت بین المللی و شکایت از فدراسیون فوتبال را مطالبه کرده است. این شکایت به تازگی اعلام شده و ما از آن اطلاعی نداشتیم. با پول امروز 100 میلیارد تن فولاد قیمت این غرامت است.

وی گفت: تیم ملی فوتبال دوستانه بازی کرد اما به جای پول درآوردن جریمه می شویم. پول این جریمه باید صرف بازی های دوستانه شود نه غرامت.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره توافق با قطر گفت: در بحث توافق فدراسیون با قطر خیلی ها گفتند که این توافق تمدید شده است. دوستانی که تمدید میخوان قرارداد قبلی رو نشون میدن. هیچ کپی از آن در فدراسیون وجود ندارد. بر اساس تفاهم جدید، اردوهای تیم ملی کشورمان اعم از بزرگسالان، امید و بانوان به صورت رایگان برگزار می شود و پس از نهایی شدن تیم ملی فوتبال برای حضور در جام جهانی 4 اردو در قطر برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید