اعلام خروج رسمی مجدی از فدراسیون فوتبال/انتخابات ریاست اتحاد همه بازیکنان، ضرر 8 میلیون یورویی!


ساعت: 14:00
تاریخ انتشار: 20.04.1401
کد خبر: 1882298

اگرچه او پیش از این اعلام آمادگی کرده بود.

سرپرست فدراسیون فوتبال از شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال انصراف داد.

به گزارش خبرگزاری دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ سید میرشاد مجدی که از اسفندماه سال گذشته در راس فدراسیون قرار دارد تصمیمی برای حضور در انتخابات نخواهد داشت و به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره فدراسیون به فعالیت خود ادامه می دهد.

به گزارش دانا؛ مجدی پیش از این در گفتگوی اینترنتی به صراحت از تمایل خود برای حضور در رقابت های انتخاباتی ریاست فدراسیون فوتبال خبر داده بود و دوره مسئولیت خود را پایان دوره تصدی خود در فدراسیون نمی داند. پیش از آن به نظر می رسید رقابت اصلی بین مهدی محمد نبی و سید میرشاد مجدی باشد.

با اعلام رسمی کاندیداتوری مهدی تاج، رئیس و نایب رئیس اسبق فدراسیون فوتبال برای انتخابات 17 شهریور، به نظر می رسد نبی و مجدی در تماس های جداگانه با رئیس سابق فدراسیون فوتبال، از انتخابات انصراف داده اند. در انتخابات شرکت کرد و به نحوی با وی ائتلاف انتخاباتی منعقد کرد.

تاج احتمالاً مهدی محمدنبی و منصور قنبرزاده را به ترتیب برای نایب رئیسی اول و دوم در نظر گرفته است و مجدی به عنوان عضوی از هیئت رئیسه به کمیسیون جوانان بازگشته و از طریق فیفا سمت مدیر فنی فدراسیون فوتبال را حفظ می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید