«تاج» نایب رئیس کنفدراسیون آسیا و سابقه فوتبالی دارد/ مجدی برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کرد و من نایب رئیس او!


ساعت: 15:37
تاریخ انتشار: 20.04.1401
کد خبر: 1882335

اگر به یک نفر بگویند بیا، همه باید بازنشسته شویم.

یکی از اعضای هیئت مدیره سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: صبح امروز به همراه سید میرشاد مجدی آمدم و به چشم خودم دیدم که ثبت نام ما تکمیل شده و همه مدارک را ارائه کرده ایم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ صادق درودگر عضو هیأت مدیره سازمان لیگ فوتبال ایران پس از حضور در ساختمان فدراسیون فوتبال گفت: صبح امروز رئیس فدراسیون فوتبال از من خواست تا برای نایب رئیس دوم خود مجدی ثبت نام کنم. آمدند و برای ریاست فدراسیون و همچنین آقای صوفی که به عنوان نایب رئیس اول فدراسیون معرفی و ثبت نام کردند ثبت نام کردند.

وی در پاسخ به اعلام فدراسیون فوتبال مبنی بر عدم ثبت نام مجدی در انتخابات گفت: من چنین چیزی ندیدم، امروز صبح با او آمدم و به چشم خودم دیدم که ثبت نام ما تکمیل شده و همه را ارائه کردیم. مدارک. چاپ هم دادیم. اگر به یک نفر بگویند بیا، همه باید عقب نشینی کنیم. من دلیلی برای شرکت در انتخابات نداشتم، مجدی ثبت نام کرد و حتما مصلحت بوده است. قبل از ثبت نام با بهاروند مشورت کردم و او به من توصیه کرد ثبت نام کنم.

عضو هیأت مدیره سازمان لیگ در مورد اینکه رئیس فدراسیون فوتبال با تصمیم گیری درباره سرمربی تیم ملی انتخاب می شود، گفت: من از این مسائل اطلاعی ندارم و باید از رئیس فدراسیون فوتبال بپرسید. فدراسیون فوتبال من هیچ مسئولیتی در اتحادیه فوتبال انگلیس ندارم، اما فکر می کنم مردم بهتر است در آرامش به ساحل بروند. از برکناری یا سرنوشت سرمربی تیم ملی اطلاعی ندارم.

دارودگر درباره ثبت نام مهدی تاج در انتخابات فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: تمامی افرادی که در عرصه فوتبال فعالیت دارند حق ثبت نام دارند. آقای تاج سابقه فوتبال دارد و تلاش کرده است. سایر افرادی که مایل به ثبت نام هستند می توانند این کار را انجام دهند. تاج اکنون نایب رئیس کنفدراسیون آسیا است. پرونده ویلموتس در دست ما نیست و تصمیم قانونی در این مورد وجود ندارد.

وی بیان کرد: هرکس در اینجا ثبت نام کند در صورت داشتن شرایط مندرج در اساسنامه محدودیتی ندارد. ما باید اجازه دهیم که انتخابات آزاد هر کسی را که مجمع انتخاب می‌کند نامزد کند. این زشت است که مجدی تنها بیاید و بگوید من و هیچکس حق ندارد بیاید، رئیس فدراسیون هرگز این کار را نکند و اجازه دهد دیگران هم بیایند.

یکی از اعضای هیات مدیره سازمان لیگ درباره بدهی باشگاه استقلال گفت: دلال باشگاه استقلال بدهی داشت که هنوز پرداخت نشده است.

وی درباره انتخاب پیراهن تیم ملی فوتبال نیز اذعان کرد: در فدراسیون فوتبال نیستم و اطلاعی ندارم. روز پیش آرزو کردم که ای کاش سوال اصلی را نمی پرسیدی و رک و پوست کنده بودم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید