دیدار نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا با وزیر ورزش و جوانان / سجادی از تاج استقبال کرد

ساعت: 13:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795150

وزیر ورزش و جوانان با نایب رئیس ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ; علی رگاتی، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت بر توسعه ورزش قهرمانی کشور گفت: صبح امروز در جلسه ای که با سیدحمید سجادی، مهدی تاج و من در این وزارتخانه برگزار شد، موضوع اخذ مجوز حرفه ای برای سه باشگاه ایرانی پرسپولیس مطرح شد. ، استقلال و گل گهر هدف جلوگیری از آسیب های احتمالی مطرح شد.

وی در خصوص جزئیات این جلسه گفت: نهاد متولی در کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرونده سه باشگاه ایرانی اعتراض کرد و تا پایان روز دوشنبه به باشگاه ها مهلت داد تا مدارک خود را در این خصوص ارائه کنند که بلافاصله با حضور فدراسیون فوتبال برگزار می شود. فدراسیون و کمیته های مربوطه با همکاری این وزارتخانه روند تهیه اسناد آغاز شد.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت بر توسعه ورزش قهرمانی با بیان اینکه مالکیت مشترک یکی از ایرادات مطرح شده از سوی کنفدراسیون بود، خاطرنشان کرد: برای حل این مشکل بلافاصله مجامع دو باشگاه از سوی دولت تفکیک شد. با توجه به واگذاری باشگاه ها از طریق فرابورس که روال و تشریفات قانونی خاصی دارد، مدت هاست که این موضوع توسط کارشناسان سازمان خصوصی سازی رصد و اجرا می شود.

راقبتی در پایان گفت: در نهایت مقرر شد تا پایان بهمن ماه روند عرضه سهام دو باشگاه در بورس آغاز شود و طبق برنامه طبق برنامه پیش برود. مدیران هر دو باشگاه در تلاش هستند تا ایرادات دیگری بیابند. خصوصی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید