مجدی دیروز گفت از انتخابات فدراسیون فوتبال انصراف دادم/ من فقط در لیست انتخاباتی تاج هستم!


ساعت: 17:20
تاریخ انتشار: 20.04.1401
کد خبر: 1882366

تاج مرد بی تجربه ای نیست و نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا است.

یکی از اعضای هیات مدیره سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: دیروز آقای مجدی گفت استعفا داده است. امروز دیگر در اطلاعات ثبت نام او نیستم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا، منصور کنبرزاده پس از حضور در فدراسیون فوتبال و ثبت نام به عنوان نایب رئیس دوم مهدی تاج گفت: من فقط در یک لیست بودم. من مشاور ارشد مجدی هستم اما دیروز گفت استعفا داده است. امروز دیگر در اطلاعات ثبت نام او نیستم.

در پاسخ به این سوال که آیا ثبت نام مهدی تاج مشکل قانونی دارد یا خیر؟ گفت: مراجع ذی صلاح در این امور حکم کنند. اگر این تعبیر و توضیح را بدهیم ابهام دارد. تاج مرد بی تجربه ای نیست و نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیاست و قطعا در حال یادگیری قوانین است. من نمی توانم نظر بدهم، اما مسئولان می توانند صحبت کنند.

عضو هیئت مدیره لیگ در پاسخ به این سوال که چرا همه در لحظه آخر تصمیم به ثبت نام گرفتند؟ گفت: دلیل این کار را نمی دانم.

قنبرزاده در پاسخ به این سوال که برخی از کاندیداها موافقت اعضای مجمع را نگرفتند و کارشان تمدید شد، آیا امکان زمان بیشتری برای ثبت نام وجود دارد؟ گفت: واقعاً نمی دانم.

وی در پاسخ به این سوال که تاج می تواند فوتبال را به مقصد برساند؟ فرمود: هر که مجلس به او اعتماد کند، همه او را یاری کنند. بخشی از هدف، تمکن مالی است. دولت و نظام باید به کمک بیایند، همدلی مردم و فوتبالدوستان مهم است، علاوه بر این، نظرات متفاوت است و باید به همدیگر احترام بگذاریم، هرکس را مجمع انتخاب کرد باید حمایت شود.

عضو هیئت مدیره لیگ درباره پرونده ویلموتس که در دوران حضور تاج در اتحادیه فوتبال انگلیس نقطه تاریکی بوده است، گفت: اجازه بدهید در این مورد اظهار نظر نکنم، پرونده دادگاه چرخه خودش را دارد و به اندازه کافی درباره آن صحبت شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید