خلاصه همه ائتلاف های انتخاباتی فدراسیون فوتبال/ کدام یک از این 5 مدعی بر «تاج» فوتبال ایران می نشیند؟!


ساعت: 17:10
تاریخ انتشار: 20.04.1401
کد خبر: 1882362

در پایان ساعت کاری و زمان ثبت نام داوطلبان؛

مهلت ثبت نام از داوطلبان 4 پست انتخابی فدراسیون فوتبال در آخرین دقایق ساعت کاری امروز به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ از حوالی ساعت 16 امروز و با پایان یافتن وقت اداری معمول در فدراسیون فوتبال، مراحل ثبت نام از علاقه مندان به شرکت در ستاد انتخابات ریاست، نایب رئیسی و عضویت در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مجمع عمومی انتخابات فدراسیون آغاز شد و در 8 سپتامبر به پایان رسید.

اگرچه پیش از این تصور می شد نام های بزرگ و افراد قابل اعتماد بیشتری برای حضور در طبقه چهارم ریاست فدراسیون فوتبال در انتخابات پیش رو ثبت نام کنند، اما با پایان یافتن آخرین مهلتی که از سوی کمیسیون انتخابات داده شده است، بیش از 5 یا 6 نام حضور پیدا کردند. که خبرساز می شود و ادعا می کند او در لیست نهایی مدعیان ریاست جمهوری فوتبال ایران دیده نشده است.

از این رو عزیزالله محمدینایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال و رئیس سابق سازمان لیگ فوتبال ایران از اولین چهره های مطرحی بود که تبلیغات انتخاباتی ریاست فدراسیون فوتبال را آغاز کرد. این مدیر پیشکسوت علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق باشگاه استقلال را برای تصدی نایب رئیسی و محمدرضا کافی را برای نایب رئیسی دوم فدراسیون معرفی کرد.


مهدی تاجرئیس سابق فدراسیون فوتبال و بنیانگذار ورود مارک ویلموتس به فوتبال ایران که در نهایت برای بیت مال ضایعه بزرگی بود، بدون شک مهمترین فرد حاضر در انتخابات خواهد بود. وی مهدی محمدنبی دبیرکل سابق فدراسیون را به عنوان نایب رئیس و منصور کنبرزاده از اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ را به عنوان نایب رئیس دوم خود انتخاب کرد.

اگر محمدنبی قصد داشت خودش برای ریاست اتحادیه فوتبال کاندید شود، به نظر می رسد که از طریق ائتلاف با کنبرزاده به تاج پیوسته بود، بنابراین آرای او عملاً به سبد رئیس سابق و مستعفی اتحادیه فوتبال انداخته شد. قنبرزاده که مدت ها تلاش کرد به هر قیمتی وارد شود و در فدراسیون فوتبال جا بیفتد.


سید میرشاد مجدیرئیس فعلی هیات رئیسه و عضو هیات مدیره فدراسیون فوتبال که امروز 2 اظهار نظر جنجالی و دقیقا 180 درجه روبه‌روی یکدیگر مطرح کرد، پس از کش و قوس‌های فراوان، سرانجام نامزدی خود را رسمیت داد تا عباس صوفی و ​​صادق درودگر به عنوان نماینده او را همراهی کنند. معاون اول و دوم.

در شرایطی که شنیده می شد حیدر بهاروند به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری به فدراسیون فوتبال می رود، این اتفاق نیفتاد و خبری از ائتلاف وی با سایر نامزدها نیست. شنیده ها حاکی از آن بود که بهاروند و مجدی به همراه کنبرزاده در نقش 3 ضلع مثلث وارد کارزار انتخاباتی می شوند که اصلا این اتفاق نیفتاد.


علیرضا اسدیدبیرکل سابق فدراسیون فوتبال و امیررضا واعظ آشتیانیمدیرعامل سابق باشگاه استقلال به روش موسوم به پوتین مدوود، نایب رئیس صادق رئیسی کیا وارد انتخابات ریاست و نایب رئیسی فدراسیون فوتبال شد و مشخص نیست کدام یک از آنها رقابت نفس گیر برای ریاست را خواهند داشت. دیگران.

در آخرین دقایق ثبت نام نیز محمد آخوندیرئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران و سخنگوی سازمان تربیت بدنی سابق نیز در سایت فدراسیون حضور یافتند که هنوز خبر دقیقی از اعلام کاندیداتوری وی در دست نیست. نکته جالب اینجاست که برخلاف اکثر پیش بینی ها، مصطفی آجورلو و کیومارت هاشمی دیگر در میان نامزدهای این انتخابات حضور نخواهند داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید