پرسپولیس با چالش 400 هزار یورویی برای پرداخت رادوشوویچ مواجه شد

باشگاه پرسپولیس به دلیل تحریم ها و پرداخت دیرکرد پول به حساب رادوشوویچ بابت قسط قبلی مطالباتش با جریمه سنگین 200 هزار یورویی مواجه است. این باشگاه اکنون کمتر از یک ماه فرصت دارد تا منابع مالی لازم برای پرداخت قسط نهایی رادوشوویچ به مبلغ 400 هزار یورو را تامین کند.


به گزارش خبرگزاری موج، باشگاه پرسپولیس به دلیل پرداخت دیرهنگام وجه به حساب رادوشوویچ بابت قسط قبلی مطالبات دروازه بان 200 هزار یورو جریمه شده است. باشگاه در حالی این خبر بد را تایید و دلایل آن را توضیح داده است که با چالش بزرگی برای پرداخت مطالبات این دروازه بان کروات ظرف یک ماه آینده مواجه است.

پرسپولیس برای تامین منابع مالی لازم باید 400 هزار یورو یعنی بیش از 20 میلیارد تومان بپردازد. این باشگاه موفق شد موافقت سازمان خصوصی سازی را برای برداشت از حساب بورسی خود بگیرد اما روند برداشت از این حساب زمان بر بود.

اکنون تیم با این دوراهی مواجه است که آیا از مبلغ 30 میلیارد دریافتی از حساب بورس برای پرداخت اختیارات استفاده کند یا آن را برای پرداخت بعدی به رادوشوویچ نگه دارد. نارضایتی بازیکنان، مدیریت باشگاه را تحت فشار قرار داده و در صورت عدم پرداخت به موقع مطالبات رادوشوویچ، پرسپولیس 200 هزار یورو دیگر جریمه می شود.

بنابراین ضروری است که باشگاه اطمینان حاصل کند که این پرداخت به موقع انجام می شود تا از جریمه های بیشتر جلوگیری شود و اطمینان حاصل شود که رادوشوویچ که 5 سال دروازه بان ذخیره این باشگاه بود، غرامت حق خود را دریافت کند.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید