هت تریک باشگاه پرسپولیس در قاطعیت; حکم ۱۰۰ هزار یورویی باشگاه سابق نادری مقابل سرخپوشان

ساعت: 13:22
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796423

محمد نادری باشگاه سابق بلژیک از پرسپولیس به فیفا شکایت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ محمد نادری، مدافع چپ پرسپولیس و استقلال که مدتی با لباس سفید زیر نظر برانکو ایوانکوویچ بازی کرد، پس از حضور در اردوی آبی ها به فوتبال ترکیه رفت اما عواقب حضور او در ایران در نهایت گریبان پرسپولیس را گرفت.

چند ماه پیش باشگاه کورتریکس بلژیکی به دلیل صعود سرخپوشان به فینال لیگ قهرمانان آسیا و حضور محمد نادری در تیم پرسپولیس، به فیفا شکایت کرد که پرسپولیس حدود 100 هزار یورو می خواهد. این باشگاه قبل از حضور نادری در تهران از آن استفاده می کرد.

در قراردادی که بین پرسپولیس و باشگاه بلژیکی برای انتقال قرضی محمد نادری به سرخپوشان منعقد شد، بندی مربوط به پرداخت 50 هزار یورو برای صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا و پرداخت 50 هزار یورو دیگر در صورت نادری وجود دارد. وجود ندارد 65 درصد از بازی ها گنجانده شده است.

مشاور حقوقی سابق سرخپوشان در دفاعیات خود در این پرونده اعلام کرده است که محمد نادری در زمان حضور پرسپولیس در فینال آسیا در این تیم حضور نداشت و غیبت او در 65 درصد مسابقات به دلیل غیبت او بوده است. 2 بازی به دلیل مصدومیت و نتوانست در زمین حاضر شود. از طرفی در 65 درصد مسابقاتی که حق حضور داشت یکی از بازیکنان اصلی پرسپولیس بود.

در همین راستا کمیسیون انضباطی فیفا باشگاه «پرسپولیس» را به پرداخت 100 هزار یورو در این مورد به باشگاه بلژیکی محکوم کرد و به سرخپوشان تهرانی 45 روز فرصت داد تا این مبلغ را پرداخت کنند. باشگاه پرسپولیس در صورت اعتراض به این تصمیم ممکن است این پرونده را در دادگاه CAS پیگیری کند.

مدیران باشگاه پرسپولیس در نظر دارند ابتدا از فیفا بخواهند که شرح تفصیلی رای نادر را صادر کند و سپس از طریق دادگاه حکمیت ورزش این پرونده را انجام دهد. پیش از این پرسپولیس در پرونده اوساگونا و آنتونی استوکس به ترتیب 96 هزار دلار و 83 هزار دلار محکوم شده بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید