راز سفره بلند 100 هزار یورویی پوتین

راز سفره بلند 100 هزار یورویی پوتین

روز جدید او می گوید: “من دیدم که شخصی آن را به یک آونگ تبدیل کرده است: این یک ایده واقعا جالب و درخشان بود.” در این مرحله می توان گفت این میز است که خلاقیت را توسعه می دهد.

صنعتگر ایتالیایی که میز شش متری پوتین را به قیمت 100000 یورو در جریان بازسازی میلیون ها یورو توسط کرملین ساخته است، بیشتر می گوید.

رناتو پولونیا، طراح و سازنده میز معروف پوتین، که اخیراً امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه پشت آن نشسته و رنگ‌های سفید و طلایی کرده است، می‌گوید هزینه آن میلیاردها پوند است. او تخمین می‌زند که در زمان ساخت انبوه در اواسط دهه 1990 در سال 1999، هر یورو حدود 2000 پوند ایتالیا ارزش داشت و ارزش پول امروزی حدود 100000 یورو است.

پولونیا، که شرکتی به نام اوک را در کانتو ایتالیا اداره می کند، به روزنامه معروف ایتالیایی Corriere della Sera گفت که این میز 25 سال پیش ساخته شده است و ربطی به فاصله اجتماعی برای کووید-19 ندارد. او به روزنامه ایتالیایی گفت که از دیدن میز کارش که این همه مورد توجه قرار می گیرد هیجان زده است. او می گوید: «من (میز) را به محض دیدن آن شناختم. من به این افتخار می کنم، همیشه وقتی می بینم کارم در پس زمینه مهم است هیجان زده می شوم. “امیدوارم که او بتواند به جنگ بپردازد.” او می گوید که واقعا به شوخی مصرف کنندگان فرانسوی با میز خندیده است و شوخی جالبی بود.

او می گوید: “من دیدم که شخصی آن را به یک آونگ تبدیل کرده است: این یک ایده واقعا جالب و درخشان بود.” در این مرحله می توان گفت این میز است که خلاقیت را توسعه می دهد.

او توضیح داد که میز پوتین شش متر طول و دو و نیم متر عرض دارد که بیشتر آن بلوط و منحصر به فرد است. او می گوید تزئینات میز دست ساز و ملحفه های روی میز از طلا ساخته شده است. او گفت که این دفتر تنها بخشی از پروژه بزرگتری است که او وظیفه طراحی و بازسازی فضای داخلی یک ساختمان کرملین از سال 1995 تا 1997 را بر عهده داشت.

او می گوید که همان ساختمان زمانی میزبان G8 در سال 1997 بود و شرکت او مبلمان، کف، روشنایی، شومینه، سقف و دیوارهای مرمر را طراحی کرد.

او درباره قیمت میز گفت: اعداد دقیق را به خاطر ندارم. می توانم بگویم چند میلیارد پوند. در سال 1999، یک یورو 1936.27 پوند قیمت داشت. می توان حدود 100000 یورو تخمین زد. طراح می گوید کرملین تنها مشتری پرفروش آن نیست. او گفت که برای بسیاری از “شیوخ” و “خانواده های سلطنتی” در کشورهای عربی و سلاطین در مالزی کار کرده است. وی افزود که یک بار دستوراتی از قذافی و خانواده صدام دریافت کرده بود، اما از افشای اطلاعات بیشتر خودداری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید