پروژه ساخت بیمارستان دائمی راز و جرگلان به قوت خود باقی است/ از همه فرصت ها برای بهره برداری از بیمارستان صحرایی ارتش در راز و جرگلان استفاده می کنیم.

ساعت: 12:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۵
کد خبر: 1800626

سید جواد پورنگی با اشاره به مطالبات اعضای شورای اسلامی شهر راز و معتمدین راز و جرگلان مبنی بر ایجاد بیمارستان دائمی در راز گفت: این پروژه به قوت خود باقی خواهد ماند و اجرای آن مطابق با استانداردهای سختگیرانه در آنجا خواهد بود. روند ساخت یک بیمارستان است، ما دنبال خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید جواد پورنگی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار عصرتراک با تاکید بر لزوم رسیدگی به دغدغه های بهداشتی شهرستان در این شهرستان، اظهار داشت: این اولویت ما و در عین حال با با کمک همه ظرفیت ها در داخل و خارج استان برای استفاده بهینه از فضای درمانی ایجاد شده توسط ارتش تلاش خواهیم کرد.

وی ادامه داد: عدالت در توزیع خدمات بهداشتی و درمانی رویکرد اصلی وزارت بهداشت است که از این رو یکی از اهداف اصلی ماست تا بتوانیم همان خدمات ارائه شده در مرکز استان در نقطه صفر را داشته باشیم. مرز برای مردم.»

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به درخواست اعضای شورای اسلامی شهر راز و معتمدین راز و جرگلان مبنی بر ایجاد بیمارستان دائمی در این شهرستان، گفت: این پروژه به قوت خود باقی خواهد ماند و اجرای آن با استانداردهای سختگیرانه مطابقت خواهد داشت. ”ما آنچه را که در مراحل ساخت بیمارستان است نظارت خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه فضای درمانی ایجاد شده توسط نیروی زمینی ارتش در راز و جرگلان ظرفیت خوبی است که با آن می توانیم سلامت شهرستان را ارتقا دهیم، ادامه داد: البته با توجه به امکانات محدودی که این مرکز درمانی دارد نمی توان. بیمارستان شهر را جایگزین کنید

این مقام مسئول با اشاره به مراحل صدور مجوز و اقدامات لازم برای ساخت بیمارستان، افزود: اگر دانشگاه اجازه استخدام نیروی کار در این مسیرها را داشته باشد، اجازه نمی دهیم پروژه در این مرحله و تمام ظرفیت موجود متوقف شود. «از آن برای استثمار او استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید